کد خبر : 1987310 | 25 آذر 1402 ساعت 11:42 | 51.4K بازدید | 19 دیدگاه

مسی با یک عکس شایعه طلاق را رد کرد (عکس)

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، با انتشار تصویری در کنار آنتونلا روکوزو به تمامی شایعات پایان داد.

مسی با یک عکس شایعه طلاق را رد کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعضی از رسانه‌های آرژانتینی در چند هفته اخیر شایعاتی را درباره این که رابطه مسی و همسرش دیگر مثل گذشته صمیمانه و خوب نیست منتشر کرده بودند.

آنها حتی مدعی شده بودند که احتمال دارد این بازیکن به آنتونلا خیانت کرده و به همین دلیل او تصمیم به جدایی گرفته باشد و آنها در حال حاضر در حال بحث و درگیری بر سر حضانت فرزندان و شرایط زندگی آنها هستند.

هرچند این شایعات خیلی زود از سوی نزدیکان این ستاره آرژانتینی تکذیب و اعلام شد که رابطه این دو نفر همچنان مثل سابق گرم و صمیمانه است و هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد اما همچنان نگرانی‌هایی در بین هواداران این بازیکن وجود داشت. 

یکی از دلایل مطرح شده برای این ادعا مربوط به اینستاگرام مسی بود که تصویرش در کنار آنتونلا و فرزندانش را برداشته و عکس تکی با توپ طلا را روی آن قرار داده بود. 

حالا این بازیکن تصویری را از خودش در کنار آنتونلا منتشر کرده تا به تمامی شایعاتی که در این مدت درباره زندگی شخصی‌اش مطرح شد مهر پایانی بزند و نشان دهد که همچنان رابطه گرم و صمیمانه‌ای با او دارد. 

1967381

گفته می‌شود که مسی در کنار همسرش مشغول تمرینات بدنسازی است تا آمادگی‌اش در این بازه زمانی و تعطیلاتی که تا پیش از شروع فصل جدید لیگ آمریکا در پیش دارد حفظ کند.

دیدگاه‌ها