کد خبر : 1987319 | 25 آذر 1402 ساعت 12:30 | 63K بازدید | 51 دیدگاه

شایعات هالند وزن گرفت

اگر امباپه نشد، رئال این ستاره را می‌خرد

رئال مادرید در صورت پاسخ منفی امباپه برای جذب ارلینگ هالند اقدام خواهد کرد اما در این مسیر، راه دشواری برای شروع مذاکرت خواهد داشت.

اگر امباپه نشد، رئال این ستاره را می‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همیشه کیلیان امباپه را در مقایسه با ارلینگ هالند در اولویت قرار داده است و در زمستان نیز تلاش جدیدی را برای متقاعد کردن ستاره فرانسوی آغاز خواهد کرد. بسیاری از منابع معتبر اسپانیایی ادعا کرده‌اند که رئال اول ژانویه آخرین پیشنهاد خود برای امباپه را ارسال خواهد کرد و تا 15 روز منتظر پاسخ او خواهد ماند. پاسخ اگر منفی باشد، پرونده امباپه حداقل تا زمان حضور فلورنتینو پرز بر صندلی ریاست رئال بسته خواهد شد.

1964999

امروز آاس نوشت که رئال مادرید به‌محض ناامیدی از جذب امباپه به سراغ ارلینگ هالند خواهد رفت و تلاش برای متقاعد کردن ستاره نروژی سیتی را شروع می‌کند.

هالند برای تابستان بند آزادسازی 200 میلیون یورویی دارد که تنها برای باشگاه‌های غیرانگلیسی قابلیت فعال شدن دارد. این بند برای سال‌های 2025 و 2026 نیز فعال است ولی از ارزش آن کاسته خواهد شد.

آاس نوشته است که رئال مادرید برای جدا کردن هالند باید هر طور شده او را متقاعد کند و این فقط با یک پروژه ورزشی بزرگ ممکن خواهد شد. اینکه هالند مطمئن شود با رئال می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان و توپ طلا شود که البته رئال مادرید نسبت به هر باشگاه دیگری در این زمینه دست بالاتر را دارد.

1967395

مشکل دیگر رئال با هالند، قضیه حق پخش تصویری بازیکن است. هالند در سیتی صد درصد حق پخش را برای خودش دارد و به‌زودی نیز قرار است قراردادی 300 میلیون یوریی با نایکی امضا کند که کار را دشوارتر نیز می‌کند.

در واقع رئال مادرید با وجود اینکه هالند در قراردادش بند فسخ دارد، بازهم کار ساده‌ای برای جذب او نخواهد داشت و مذاکراتی طولانی باید بین دو طرف انجام شود.

دیدگاه‌ها