کد خبر : 1987343 | 25 آذر 1402 ساعت 14:10 | 13.7K بازدید | 14 دیدگاه

ثابت‌ایمانی آماده مسابقه خاص می‌شود

هافبک پیکان از نبرد با تراکتور خوشحال است (عکس)

هافبک باتجربه پیکانی‌ها خود را برای نبرد خاص با تراکتور در تبریز آماده می‌کند.

هافبک پیکان از نبرد با تراکتور خوشحال است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر در تبریز مقابل تراکتور به میدان خواهد رفت و بی‌شک بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای نتیجه مطلوب در این مسابقه و بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی دارند.

یکی از بازیکنانی که باانگیزه زیاد در مصاف با تراکتور حاضر می‌شود؛ غلامرضا ثابت‌ایمانی است. هافبک خودروسازان که طی دو سه سال گذشته یکی از پدیده‌های لیگ برتر بوده، در ابتدای فصل پیشنهادهایی از چند تیم مطرح داشت اما در نهایت به واسطه قراردادی که با پیکان داشت، مجبور شد در این تیم کارش را دنبال کند.

تراکتور تبریز یکی از تیم‌های خواهان ثابت‌ایمانی در نقل و انتقالات تابستانی به شمار می‌رفت که تا آخرین ساعات نقل و انتقالات هم به دنبال جذب او بود اما در نهایت مدیران پیکان با جدایی این هافبک 24 ساله مخالفت کردند. ثابت‌ایمانی بعد از این اتفاق از لطف مدیران باشگاه و هواداران تراکتور تشکر کرد و همین مسئله باعث محبوبیت او نزد هواداران تبریزی شده است.

1967427

در چنین شرایطی ثابت‌ایمانی روز دوشنبه مقابل تراکتور در تبریز به میدان می‌رود؛ او چند روز قبل در مصاحبه‌ای از هواداران تراکتور تمجید و ابراز امیدواری کرده بود تا بهترین نمایش خود را برای پیکان به اجرا بگذارد.

بی‌شک هافبک خودروسازان انگیزه زیادی برای درخشش در میدان سخت تبریز دارد؛ او در فصول گذشته نیز بازی کردن در یادگار را تجربه کرده و جالب اینکه همیشه بازی‌های خوبی در تبریز مقابل تراکتور داشته است. حالا هم ثابت‌ایمانی با انگیزه و روحیه خوب در تمرینات پیکان حضور دارد و سعی می‌کند به بهترین شکل آماده نبرد خاص با تراکتور شود.

دیدگاه‌ها