کد خبر : 1987361 | 25 آذر 1402 ساعت 15:27 | 85.4K بازدید | 38 دیدگاه

سوپرلیگ دنیا را تکان می‌دهد

آنچلوتی: منتظر یک زلزله بزرگ در فوتبال باشید!

کارلو آنچلوتی گفت که 5 روز دیگر اگر رای دادگاه به سود سوپرلیگ باشد، دنیای فوتبال متحول خواهد شد.

آنچلوتی: منتظر یک زلزله بزرگ در فوتبال باشید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در دیداری حساس و در خانه میزبان ویارئال است. تیمی که در فصل گذشته برابر آن به مشکل خورد و هر دو بازی رفت و برگشت را باخت. رئال اکنون دو امتیاز با خیرونای صدرنشین فاصله دارد و باید بازی فردا را ببرد تا موقتا صدرنشین شود.

1967451

کارلو آنچلوتی درباره بازی با ویارئال گفت: «ما به کریسمس نزدیک هستیم و می‌خواهیم این مقطع از فصل را به خوبی به پایان برسانیم. آن‌ها انگیزه زیادی دارند ولی ما تاکنون عملکرد خوبی داشته‌ایم و می‌خواهیم به روند خوبمان ادامه دهیم.»

کارلتو درباره دروازه‌بان اول رئال در بازی فردا گفت: «من می‌خواهم که کپا و لونین ابتدا از زبان من این قضیه را متوجه شوند نه از طریق رسانه‌ها. تصمیم نهایی گرفته شده اما آنها من را به تردید وا می‌دارند چون هر دو بسیار خوب و باکیفیت هستند.»

امکان تمدید قرارداد: «من هنوز مربی رئال هستم و این مهم‌ترین چیز است. زمان برای فکر کردن در مورد تمدید وجود دارد. چیزی که می‌خواهم این است که در این دو بازی پیروز شویم و کریسمس آرامی داشته باشیم.»

فضای آرام و بدون تنش در رئال: «ما بخش اول فصل را خیلی خوب مدیریت کردیم و من به موفقیت‌های آینده اعتماد دارم. یک مربی باید نگران کارهایی باشد که باید انجام بدهد، نه کارهایی که انجام داده است. خوشحالم اما هنوز 6 ماه از فصل باقی‌مانده است.»

1967200

توصیه‌ای برای اندریک: «من همیشه به جوانان می‌گویم که باید از لحظه لذت ببرید. ما خوشحالیم که او بازیکن ما در ماه جولای خواهد بود. او در مادرید به دیدار ما آمده و من با او صحبت کرده‌‍ام، اما باید تا جولای برای داشتن اندریک صبر کنیم. او در حال یادگیری زبان اسپانیایی است و مطمئنم زود خودش را با تیم وفق خواهد داد.»

مشکل در ضربات پنالتی: «سال گذشته کریم بود و سپس مودریچ. در ابتدای این فصل لوکا قرار بود پنالتی بزند، اما او زیاد بازی نکرده است. خوسلو هم خیلی خوب پنالتی می‌زند اما ما در تلاش هستیم تا به‌طور کلی این معضل را حل کنیم. این یک مشکل فنی نیست. مشکل ذهنی است و باید روی آن کار کنیم.»

نظر در مورد سوپرلیگ: «ما باید منتظر اتفاقات 5 روز دیگر و رای دادگاه باشیم. ممکن است اتفاق مهمی بیفتد که چشم‌انداز فوتبال جهان را تغییر دهد. ما باید منتظر یک تکان و تحول بزرگ باشیم.»

امکان تمدید: «یک سوال دیگر در مورد تمدید؟ (می‌خندد) اگر باشگاه خوشحال باشد، من خوشحالم. اگر باشگاه بخواهد ما مشکلی نداریم.»

1954339

زمان‌بندی برای تمدید: «خیلی ساده است. تا ژوئن 2024 قرارداد دارم و در رئال هستم. در این بازه زمانی فرصت برای تمدید داریم.»

آنچلوتی درباره صحبت‌های ژاوی در مورد فشار و توقعات زیاد در بارسلونا گفت: «من نمی‌توانم بگویم که کدام تیم پیچیده‌ترین است و بیشترین توقعات از آن می‌رود. این کاملا طبیعی است که یک مربی منتقدانی داشته باشد و شما باید آن را بپذیرید. سپس هر فردی می‌تواند آنها را منصفانه یا ناعادلانه بداند. در دنیای ما مربیان این انتقادها طبیعی است. هیچ‌کس به این موضوع اهمیت نمی‌دهد. ما مربیان را بر اساس برد و باخت مقایسه می‌کنند و ما باید آن را بپذیریم و ژاوی هم این را می‌داند. او یک حرفه‌ای بزرگ و مربی بزرگی است و توانایی مدیریت این وضعیت را دارد.»

بازگشت کروس به تیم ملی آلمان: «اگر او برگردد، آلمان خوش‌شانس است که یکی از بهترین بازیکنان و هافبک‌های جهان را دوباره خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها