کد خبر : 1987544 | 26 آذر 1402 ساعت 15:02 | 164.6K بازدید | 103 دیدگاه

لوییس فیگو به‌زودی در تهران

لوییس فیگو: طرفداران فوتبال امشب تهرانم

لوییس فیگو ستاره پرتغالی فوتبال جهان در دهه ۲۰۰۰ قرار است به‌زودی مسافر تهران شود.

لوییس فیگو: طرفداران فوتبال امشب تهرانم

به گزارش ورزش سه، لوییز فیگو ستاره سال‌های نه چندان دور بارسلونا، رئال مادرید و اینتر میلان که هواداران فوتبال‌دوست‌ ایرانی خاطرات زیادی از او به یاد دارند، امروز ابتدا با یک استوری خبر از سفر به تهران داد و در استوری دومی که از خود منتشر کرد، مشخص شد که او ابتدا قرار است به استانبول سفر کند و با این دو استوری در کانون توجهات قرار گرفت. 

ویدئو: 319641

این ستاره پرتغالی این وعده را داد که به زودی قرار است به ایران سفر کند که این اتفاقی جالب برای مردم ایران خواهد بود.

او که برند لباس لوییس فیگو را به تازگی تأسیس کرده، به مدت ده روز در حضور چین اقامت داشت و صبح امروز با پروازی به سمت استانبول، از این کشور خارج شد و به نظر می‌رسد مقصد بعدی او تهران خواهد بود و همچنان مشخص نیست قصد او از بستن چمدان‌هایش برای سفر به ایران چیست.

1967827

البته فیگو پیش‌تر برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی به ایران سفر کرده بود که اصلی‌ترین خاطره او مربوط به قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ و هم‌گروهی تیم ملی کشورمان با تیم ملی پرتغال بود.

فیگو از سال ۱۹۹۵ برای بارسلونا به میدان رفت و در سال ۲۰۰۰ از اولین خریدهای سرسام‌آور پرز برای رئال مادرید بود که از او به عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین یاغی‌های بارسلونا و رئال مادرید یاد می‌شود. او که ۱۲۷ بار برای تیم ملی کشورش بازی کرده همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ در مقابل تیم ملی کشورمان نیز حضور داشت و همچنین در سال ۲۰۰۰ موفق شد فاتح توپ طلا شود.

1967794

دیدگاه‌ها