کد خبر : 1987630 | 26 آذر 1402 ساعت 22:29 | 26.5K بازدید | 11 دیدگاه

اسکات مک تامینی:

کاپیتانی یونایتد بزرگترین افتخار زندگی‌ام است

اسکات مک تامینی، هافبک منچستریونایتد، می‌گوید در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی این تیم بزرگترین افتخار دوران حرفه‌ای او است.

کاپیتانی یونایتد بزرگترین افتخار زندگی‌ام است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت و به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.  

یونایتد در این بازی درحالی به تساوی رضایت داد که با اخراج دیگو دالوت در نیمه دوم کار را تا پایان با یک بازیکن کمتر ادامه داد.

در این بازی به دلیل غیبت برونو فرناندز، اسکات مک تامینی بازوبند کاپیتانی یونایتد را در اختیار داشت.

او پس از پایان بازی درمورد این اتفاق گفت: "کاپیتانی در این باشگاه بزرگترین افتخار دوران حرفه‌ای من است. من یک پسر جوان بودم و از طریق آکادمی به اینجا رسیدم. این یکی از بزرگترین افتخارات حرفه‌ای من است. از اینکه در این موقعیت قرار دارم، سپاسگزارم و می‌خواهم بیشتر از این‌ها برای من اتفاق بیفتد.

1967985

حمایت از اریک تن هاخ؟
در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم ما پشت سر مربی هستیم. اول از همه ما اینجا هستیم تا برای باشگاه فوتبال بازی کنیم و دیگر اینکه او یک مربی و مرد بزرگ است. برای من مهم نیست که دیگران در موردم چه فکری می‌کنند یا چه می‌گویند.

بازی در آنفیلد؟
ما می‌دانستیم که بازی کردن در این ورزشگاه سخت خواهد بود. ما باید آرامش‌مان را حفظ می‌کردیم، کنار هم می‌ماندیم. لحظاتی در بازی داشتیم که موقعیت‌هایی خوبی هم شکل گرفت.

دیدگاه‌ها