کد خبر : 1987826 | 27 آذر 1402 ساعت 18:45 | 15.7K بازدید | 40 دیدگاه

سه امتیاز مهمی گرفتیم

تارتار: به جدایی از ملوان فکر نمی‌کنم

مهدی تارتار می‌گوید بازیکنان او در حد و اندازه حضور در تیم ملی هستند.

تارتار: به جدایی از ملوان فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ملوان با برد چهار بر یک مقابل مس رفسنجان جایگاه خود در جدول را بهتر کرد و دوباره به جمع چهار تیم بالای جدول بازگشت. مهدی تارتار نیز بعد از این برد مهم در حالی که رضایت در صورتش موج می‌زد، به اتاق نشست خبری رفت.

* این بازی مثل شطرنج بود
بازی شطرنج‌گونه بود و خیلی زیبا دنبال شد. ما بازی را خوب شروع نکردیم و تیم مس در گردش توپ خیلی بهتر از ما بود و مالکیت بهتری داشت. خوشبختانه در یکی از ضدحملات‌مان به گل اول رسیدیم که کار شده بود و با برنامه این کار را کردیم. بعد از آن مقداری بازی متعادل شد. گل دوم را زدیم و بعد از گل دوم، مس به هم ریخت و در نیمه اول هم طبیعی بود.

ویدئو: 319740

* وقتی نتیجه ۲-۱ می‌شود یعنی کار سخت است
با شروع نیمه دوم مس تغییراتی را ایجاد کرد و خیلی بازی را خوب شروع کرد. در شروع نیمه دوم گل خوردیم و خیلی کار سخت شد وقتی نتیجه دو بر صفر به دو بر یک تبدیل می‌شود احتمال شکست هم وجود دارد. بعد از آن مس فشار مضاعفی را روی دروازه ما آورد. خوشبختانه با اخراج بازیکن حریف کار ما راحت شد و توانستیم از فضایی که به وجود آمد به‌خوبی استفاده کنیم و گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم اگر بازیکن آنها اخراج نمی‌شد کار سختی داشتیم.

* بازیکنانم ما فداکارانه بازی کردند
تیم مس هم انصافا تا قبل از اینکه ۱۰ نفره شود بازی خوبی را به نمایش گذاشت. خدا را شکر می‌کنم امروز سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم که در همه بازی‌ها فداکارانه بازی می‌کنند و به داشتن آنها افتخار می‌کنم.

* بازیکنانم لیاقت تیم ملی را دارند
بارها گفتم این بچه‌ها لیاقت ملی‌پوش‌شدن را دارند. پدرام هم یکی از این بازیکنان است به همراه بقیه. اسم نمی‌برم. اکثر بچه‌ها خوب کار می‌کنند. ملوان این استحقاق را دارد که در تیم ملی نماینده داشته باشد. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بچه‌ها مزد تلاش خود را بگیرند. واقعاً بودن یک یا دو نماینده از تیم ما در تیم ملی حق ماست.

1954343

* از هواداران ملوان متشکرم 
جا دارد از چند هواداری که از انزلی خود را به رفسنجان رسانده بودند، تشکر کنم. واقعاً وقتی اینها را می‌بینیم روحیه مضاعفی می‌گیریم و دلگرم می‌شویم و تمام تلاش‌مان این است که هواداران‌مان خوشحال شوند و از این بابت خوشحالیم که انزلی خوشحال است.

* تمام تمرکزم روی ملوان است
تمام تمرکزم روی این تیم است. این تیم دوست‌داشتنی است هواداران عاشق دارد و اصلاً نمی‌توانم به تیم دیگری فکر کنم. تا روزی که قرارداد دارم و تا روزی که من را بخواهند، با تمام وجود برای ملوان کار می‌کنم.

دیدگاه‌ها