کد خبر : 1987934 | 28 آذر 1402 ساعت 04:15 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

ادامه روزهای خوب اسفندیار؛

ستاره والیبال ایران در چین اوج گرفت!

وضعیت تیم امیرحسین اسفندیار در لیگ چین خوب است.

ستاره والیبال ایران در چین اوج گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر والیبال چین به میانه خود رسیده است و تیم‌ها که در دو گروه حضور دارند به دنبال صعود به مرحله بعد هستند.

تیم تیانجین که امیرحسین اسفندیار را در اختیار دارد در جدول گروه دوم مسابقات از هفت بازی شش پیروزی کسب کرده و با یک بازی کمتر در رتبه سوم جدول قرار دارند. آنها می‌توانند پس از انجام بازی خود به رتبه دو‌م گروه دوم مسابقات برسند.

امیرحسین اسفندیار که همراه با یاران کوبایی خود ستاره‌های تیم تیانجین هستند برای فرار از بازی با پکن بایک موتورز نیازمند به کسب برد و حضور در جمع دو تیم اول گروه خود هستند.

آنها باید در هفته بعدی لیگ چین مقابل تیم قعرنشین یو نان قرار بگیرند و کار آسانی برابر این تیم خواهند داشت. در لیگ چین دو تیم قوی شانگهای و پکن بایک موتور حضور دارند و تیم تیانجین با امیرحسین اسفندیار می‌تواند ضلع سوم تیم‌های قدرتمند باشد.

1968500

امیرحسین اسفندیار یکی از بهترین بازیکنان والیبال ایران در دو سال اخیر بوده اما او نیز در در فصل گذشته ملی مثل بقیه بازیکنان تیم ملی ایران عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت. با این حال قطعا والیبال ایران سال آینده برای خلق معجزه و رسیدن به المپیک به یک اسفندیار متفاوت از امسال احتیاج خواهد داشت.

دیدگاه‌ها