کد خبر : 1988022 | 28 آذر 1402 ساعت 13:45 | 58.3K بازدید | 13 دیدگاه

قربانی سیاست‌های باشگاه

بدشانس‌تر از این بازیکن در رئال نیست

اورلین شوامنی تازه به میادین برگشته و از این پس مجبور است در پست غیرمحبوبش، دفاع میانی، نیز به میدان برود. او قربانی سیاست خرید نکردن باشگاه در زمستان است.

بدشانس‌تر از این بازیکن در رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه و نیم از مصدومیت اورلین شوامنی در ال‌کلاسیکو گذشته بود که او توانست دوباره برای رئال به میدان برود. این در حالی است که گفته شده بود شوامنی تا پایان سال 2023 نمی‌تواند به میادین برگردد، با این حال، دوران ریکاوری او به لطف خدمات پزشکی باشگاه و پشتکار خود این بازیکن کوتاه شد و او یکشنبه این هفته در دیدار مقابل ویارئال توانست به زمین بازگردد و 15 دقیقه نیز در میدان بود.

1968608

با این حال از بخت بد شوامنی، بازگشت او مصادف شد با مصدومیت شدید داوید آلابا و کمبود شدید رئال در پست دفاع میانی. 

دیروز مشخص شد که رئال به جای آلابا بازیکن جدید جذب نخواهد کرد و قرار شده شوامنی در صورت نیاز به قلب دفاع برود. ناچو و رودیگر فعلا زوج دفاع میانی رئال خواهند بود اما از شوامنی نیز استفاده خواهد شد. این در حالی است که او بارها گفته دوست ندارد در پستی غیر از هافبک بازی کند. در فصل جاری شوامنی یک بار به قلب دفاع رفت و خوب نیز بازی کرد.

1946603

در دوئل مقابل اوساسونا در تاریخ 7 اکتبر که رئال با نتیجه 4-0 پیروز شد، شوامنی به دلیل مصدومیت آلابا و محروم بودن ناچو، به ناچار زوج رودیگر در دفاع شد. پست اصلی شوامنی هافبک دفاعی است و با توجه به تعدد و فشردگی بازی‌های رئال، قطعا او را در دفاع نیز شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ها