کد خبر : 1988031 | 28 آذر 1402 ساعت 14:10 | 30K بازدید | 21 دیدگاه

ادعای اکیپ:

تنش در PSG: اختلاف این دو نفر بالا گرفت

نشریه اکیپ ادعا کرده است که هفته به هفته رابطه بین کیلیان امباپه و لوئیس انریکه پرتنش‌تر می‌شود.

تنش در PSG: اختلاف این دو نفر بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن بدون مشکل و با فاصله صدرنشین لیگ فرانسه است و این تیم را نیس و موناکو تعقیب می‌کنند. درون میدان همه چیز خوب پیش می‌رود ولی بیرون زمین اوضاع بین کاپیتان و مربی چندان خوب نیست. حداقل این ادعایی است که اکیپ مطرح کرده است.

1968614

طبق ادعای اکیپ، روابط بین کیلیان امباپه و لوئیس انریکه در طول ماه‌ها بدتر شده و در چند هفته اخیر شاید حتی آشفته‌تر نیز شده باشد باشد. دلیل؟ این می‌تواند به خاطر اصرار انریکه به حضور امباپه در پست شماره 9 باشد در حالی که امباپه عادت به بازی در پست وینگر دارد. در پنج بازی اخیر امباپه بیشتر مهاجم نوک بوده و از این وضعیت ناراضی است.

واکنش سرد او پس از زدن پنالتی در روز یکشنبه مقابل لیل به عنوان نشانه‌ای از تنش و ناراحتی تعبیر شده و همه اینها در حالی است که او از ژانویه می‌تواند با رئال و هر تیم دیگری وارد مذاکره شود چون قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود.

1966364

امباپه در پایان بازی با دورتموند نیز ناراحت بود و برخورد سردی با انریکه داشت چون معتقد بود دستور مربی برای عقب نشینی در دقایق پایانی درست نبود.

انریکه در پایان بازی با لیل و در واکنش به ناراحتی امباپه گفت: «بروید از خودش بپرسید. کیلیان می‌تواند هر جایی بخواهد بازی کند.»

دیدگاه‌ها