کد خبر : 1988094 | 28 آذر 1402 ساعت 17:25 | 52.6K بازدید | 54 دیدگاه

سپاهان مهره قهرمانی‌ را معرفی کرد!

بدون تردید برایان دابو ویژه‌ترین بازیکن اسکواد سپاهان است.

سپاهان مهره قهرمانی‌ را معرفی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در دیداری یک طرفه از چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برابر هوادار به برتری رسید.

پنج گل سپاهان برای شکست سنگین شاگردان فکری در شرایطی به ثمر رسید که رد پای هافبک خارجی سپاهان در این پیروزی هم کاملا مشهود بود و برایان دابو، حلقه گمشده ترکیب ابتدای فصل سپاهان یک بار دیگر درخشید.

ستاره بورکینافاسویی سپاهان که در این فصل مجوزی دیرهنگام برای بازی پیدا کرد اما خیلی سریع در ترکیب تیمش جا افتاد، در بازی‌های گذشته با بازی در چند پست توانسته بود کیفیت و قابلیت‌های متفاوت خود را در اسکواد سپاهان به نمایش بگذارد اما در این بازی تاثیرگذاری مستقیم داشت و توانست با ارسال دو پاس گل برای مغانلو و رضاییان، نام خود را وارد جدول پاسورهای لیگ کند.

1968718

هافبک سابق فیورنتینا توانسته تا حدودی خلا یک هافبک دفاعی بازیساز را در ترکیب سپاهان پر کرده و از این نظر به اعتقاد بسیاری از کارشناسان تنها نقطه ضعف اسکواد سپاهان را برطرف کرده  و از این رو یک بازیکن بدون جانشین در ترکیب تیم مورایس به شمار می‌رود که با تداوم این عملکرد فردی و تیمی، احتمالا در پایان این فصل جام قهرمانی فوتبال ایران را هم لمس خواهد کرد.

دیدگاه‌ها