کد خبر : 1988125 | 28 آذر 1402 ساعت 19:13 | 59.1K بازدید | 45 دیدگاه

تاوان دادیم اما به جدول برمی‌گردیم؛

پیروانی: پنالتی نیمه اول خیلی سختگیرانه بود

امیرحسین پیروانی معتقد است نباید در نیمه اول به ضرر تیم‌شان پنالتی گرفته می‌شد.

پیروانی: پنالتی نیمه اول خیلی سختگیرانه بود

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، پس از تساوی این تیم مقابل پرسپولیس در ابتدا گفت: به تیم خوب پرسپولیس و تیم خودمان خسته نباشید می‌گویم. بازی درگیرانه‌ای بود و از قبل قابل پیش‌بینی بود که پرسپولیس با توجه به کادر فنی خوب و تفکرات خوبش و کیفیتی که ارائه می‌دهند بازی سختی را به ما تحمیل می‌کند.

او ادامه داد: در جلسه کادر فنی تصمیم بر این شد که توپ را به تیم حریف بدهیم و کناره‌ها و نیم فضاها را پوشش بدهیم. در اکثر مواقع بازی، بازیکنان جوان ما بسیار مسئولیت‌پذیر نشان دادند. شاید ما مالکیت نداشتیم، اما در ایجاد موقعیت شرایط خوبی را داشتیم. پرسپولیس بیشتر لحظات بازی صاحب توپ بود، اما کمتر در باکس ما توانست خطرناک ظاهر شود. در اواخر بازی هم با اضافه کردن بازیکنان قدبلند خودشان باهویی و گولسیانی سعی کردند از توپ‌های بلند و توپ‌های دوم استفاده کنند که خط دفاع ما بسیار هوشیار عمل کرد.

پیروانی در مورد مسائل حاشیه‌ای این بازی گفت: مسائل حاشیه‌ای، هم روی سکوها هم روی نیمکت‌ها و هم داخل زمین مشهود بود که نقش اول آن بر عهده داور بود. نمی‌خواهم عملکرد داور را زیر سوال ببرم. به هر حال تشخیص‌های خودش بود. صحنه‌ای که گل پنالتی را دریافت کردیم جای سوال بود، چرا که از این صحنه‌ها بارها و بارها در بازی‌های خارجی اتفاق می‌افتد. این پنالتی به ضرر تیم ما خیلی سختگیرانه بود. اتفاق بسیار معمولی بود و داوران خوزستانی هم نظراتشان را به ما اعلام کردند و متفقاً می‌گفتند که این صحنه پنالتی نیست. به هر حال به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گوییم و شاید من اشتباه می‌کنم.

1952157

امیرحسین پیروانی افزود: بعد از آن پنالتی، بازی شرایط خاصی را با توجه به اعتراضات هر دو تیم دنبال کرد. بازی باید بهتر مدیریت می‌شد. هرچند هواداران پرشور دو تیم هم باید صبورانه تر برخورد می‌کردند.

پیروانی در ادامه گفت: امیدوارم بتوانیم از این به بعد شاهد بازی‌های بهتری از تیم خودمان باشیم. ما کم‌کم به جدول برمی‌گردیم و این قول را اول فصل داده بودیم. تیمی که داریم بسیار جوان است. بازیکنان زیادی داریم که سال اولشان است در لیگ برتر بازی می‌کنند. آنها باید آبدیده‌تر بشوند و تاوانش را هم سرمربی تیم تا الان پرداخت کرده است. هر چند بعضی کارشناسان یک‌سری ناملایمات نسبت به تیم ما دارند، اما این قول را می‌دهم که تیممان در بازی‌های آینده به خصوص در نیم فصل دوم کیفیت بهتری ارائه بدهد و جایگاه اصلی خودمان را پیدا کنیم.

او در پایان گفت: در این بازی که با پرسپولیس کردیم و همچنین بازی که با سپاهان داشتیم خیلی خوب ایجاد موقعیت کردیم. اکثر بازی‌ها خیلی سخت گل می‌زنیم و ساده گل می‌خوریم. ما در این بازی دو گل خوردیم اما خوشبختانه سخت گل نزدیم. شرایط خیلی خوبی در توپ‌های آخر داشتیم و بسیار به تیممان امیدوار هستیم.

دیدگاه‌ها