کد خبر : 1988150 | 28 آذر 1402 ساعت 20:12 | 53.8K بازدید | 121 دیدگاه

خطا را ندیدی، پنالتی را نگرفتی؛

یحیی و تکرار اعتراض جنجالی دربی! (عکس)

یک هفته بعد از شهرآورد جنجالی، دوباره سوت داوران در عملکرد پرسپولیس اثرگذار بود.

یحیی و تکرار اعتراض جنجالی دربی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، این بار البته کارشناسان بیشتری با نظر یحیی گل‌محمدی موافق بودند و اعتقاد داشتند که پرسپولیس در جریان بازی با استقلال خوزستان از داوری متضرر شده است.

اما پیش از اینکه یحیی نسبت به نظر کارشناسان مطلع شود، شخصا وارد زمین شد تا بعد از سوت پایان اعتراض خود را به  امیر عرب‌براقی اعلام کند.

یحیی در حالی با داور مسابقه صحبت می‌کرد که اعتقاد داشت چند پنالتی بر روی بازیکنان پرسپولیس اعلام نشده و همچنین صحنه پیش از گل استقلال خوزستان نیز خطا بوده است.

در صحنه پیش از گل، یحیی کنار خط به شدت نسبت به عدم اعلام خطا اعتراض کرد و بلافاصله نیز این توپ درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.

1968814

گل‌محمدی البته در نشست خبری با ملاطفت نسبت به عرب‌براقی صحبت کرد اما همچنان اعتقاد داشت که داوری در نتیجه تیمش اثرگذار بوده است.

این در حالی است که شاید همه انتظار داشتند حتی با وجود اشتباه داوری نیز پرسپولیس از پس استقلال خوزستان بر بیاید، اما به هر حال نظر کارشناسان نشان می‌دهد این بار حق با یحیی بوده است.

گل‌محمدی که یک بار در شهرآورد حین بازی وارد زمین شد و به داور اعتراض کرد،  این باز بعد از سوت پایان این کار را انجام داد و البته با آرامش بیشتری با عرب‌براقی صحبت کرد و اعتراض خود را نشان داد.

گل‌محمدی بعد از دربی مدعی شده بود که آرامش و عدم اعتراض کادرفنی پرسپولیس باعث شده تا به زعم او اشتباهات داوری علیه پرسپولیس تکرار شوند و حالا بلافاصله بعد از دربی نیز دوباره سوت داوری به عقیده او، مانع از پیروزی تیمش شده است.

دیدگاه‌ها