کد خبر : 1988213 | 29 آذر 1402 ساعت 05:01 | 50.4K بازدید | 18 دیدگاه

یحیی تلافی موعود را سر عرب‌براقی درآورد

امیر عرب‌براقی داور جوان بازی استقلال خوزستان – پرسپولیس روز بسیار سختی را پشت سر گذاشت.

یحیی تلافی موعود را سر عرب‌براقی درآورد

به گزارش "ورزش سه" دیدار استقلال خوزستان – پرسپولیس بازی پرتنش و عجیبی بود و تیم داور این مسابقه شرایط سختی را پشت سر گذاشت و شاید همین مسئله در اشتباهات داور تاثیر گذاشته است.
امیر عرب‌براقی داور وسط این مسابقه بود که در پایان بازی از سوی کادر فنی و سرمربیان هر دو تیم مورد انتقاد قرار گرفت. پرسپولیسی‌ها که می‌گفتند حداقل دو پنالتی‌شان در این مسابقه نادیده گرفته شده و تیم میزبان هم به پنالتی اعلام شده از سوی داور برای پرسپولیس اعتراض داشتند و حتی خودشان را برنده می‌دانستند.

1968934

جالب اینکه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری از عرب‌براقی به عنوان داوری سالم یاد کرد اما در طول بازی هم بارها به او و تصمیماتش معترض شد هم اینکه در پایان مسابقه سراغش رفت و به او اعتراض کرد.
این اتفاق در حالی رخ داد که پنجشنبه شب گذشته  یحیی در مقابل موعود بنیادی‌فر داور دربی  که به زعم پرسپولیس اشتباهات بزرگی در این بازی داشت بعد از سوت پایان اعتراضی نکرد، اما در نشست خبری درباره او و سوت‌هایش مفصل حرف زد.
گل‌محمدی در لحظه خروج عرب‌براقی از میدان سراغ او رفت و همراه با افشین پیروانی به این داور معترض شد ولی در نشست خبری بیشتر از اینکه روی اشتباهات داوری تاکید کند  به شرایط غیرطبیعی مسابقه مثل زمین ناهموار و وضعیت غیرطبیعی سکوها اشاره کرد.

دیدگاه‌ها