کد خبر : 1988272 | 29 آذر 1402 ساعت 12:12 | 40.7K بازدید | 102 دیدگاه

فوری: جدایی محمود فکری از هوادار!

محمود فکری به‌صورت توافقی از تیم هوادار جدا شد.

فوری: جدایی محمود فکری از هوادار!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هوادار دقایقی پیش رسما اعلام کرد که با محمود فکری سرمربی این تیم برای جدایی از این تیم به توافق رسیده تا پایان کار محمود فکری بعد از شکست سنگین مقابل سپاهان رقم بخورد.

در بیانیه باشگاه هوادار آمده است: «پیرو نشست صمیمانه طرفین که صبح روز چهارشنبه در دفتر باشگاه هوادار نهایی گردید، بنفش‌ها و سرمربی شان در پایان سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر و در یک توافق دو طرفه به همکاری خود با یک دیگر به‌طور رسمی پایان دادند.»

این در حالی است که محمود فکری روز گذشته در نشست خبری گفته بود که حداقل تا نیم فصل هدایت تیم هوادار را برعهده خواهد داشت اما در نهایت باشگاه هوادار تصمیم گرفت که او را از مسند هدایت باشگاه کنار بگذارد.

1958158

نکته جالب اینکه او دقیقا همزمان با جدایی سیدمهدی رحمتی به پایان کار خودش رسید تا دو چهره استقلالی لیگ برتر از هدایت تیمشان کنار بروند و جای خود را به نفرات تازه بدهند.

پیش از این علیرضا منصوریان و رسول خطیبی نیز با تیم‌های فولاد و پیکان قطع همکاری کردند و حالا شمار تغییرات در فصل جاری به عدد چهار می‌رسد.

هوادار در 13 بازی با هدایت محمود فکری، دو برد و چهار مساوی کسب کرد و هفت‌بار هم شکست خورده بود تا با 10 امتیاز شرایط دشواری را تجربه کند.

دیدگاه‌ها