کد خبر : 1988304 | 29 آذر 1402 ساعت 13:49 | 41.5K بازدید | 6 دیدگاه

سکوت ستاره رئال شکست: در تیم ملی تهدیدم کردند!

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، بالاخره سکوتش را درباره ترک اردوی تیم ملی بلژیک شکست.

سکوت ستاره رئال شکست: در تیم ملی تهدیدم کردند!

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت که دومنیکو تدسکو در جریان بازی انتخابی یورو 2024 برابر اتریش بازوبند را در غیاب کوین دی بروینه به کورتوا بدهد اما او تصمیم گرفت روملو لوکاکو را به عنوان کاپیتان انتخاب کند. 

این تصمیم به هیچ وجه به مذاق این بازیکن خوش نیامد و با وجود این که گفته شده بود او قرار است در بازی بعدی کاپیتان باشد اما او تصمیم گرفت اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند تا به این شکلی ناراحتی‌اش را نشان داده باشد. 

کورتوا در گفت‌وگو با Sporza درباره این اتفاق توضیح داد: «اگر جدایی من فقط به‌خاطر کاپیتانی بود، در ماه مارس که تدسکو تصمیم گرفت دی بروینه را انتخاب کند جدا شده بودم. هیچ مشکلی با انتخاب او نداشتم. اما مسئله اتفاق دیگری بود که پس از آن رخ داد. 

1969103

وقتی او گفت که روملو برابر اتریش و من برابر استونی کاپیتان هستم، حس بدی در من ایجاد شد. دیگر نتوانستم این شرایط را تحمل کنم. واقعیت این بود که من دیگر احساس نمی‌کردم که فدراسیون و مربیان احترامی برایم قائل باشند و قدرم را بدانند و همین باعث شد که چیزی در درونم منفجر شود. 

این مربی هیچ تلاشی نکرد که راه حلی پیدا کند، بلکه فقط به سادگی گفت که همه چیز را به رسانه‌ها اطلاع خواهد داد. او می‌‎خواست که من را تحت فشار قرار دهد و تهدیدم کرد. چنین چیزی ممکن نیست چون این گفت‌وگو خصوصی و بین ما بود. چنین شرایطی باعث شد که اعتماد بین مربی و بازیکن از بین برود. 

تدسکو به دنبال این بود که به من حمله کند و من هم با خودم فکر کردم که مشکلی نیست، این کار را انجام بده. چنین کاری هرگز به تیم کمک نمی‌کند. علاوه بر این، این اتفاقات در فاصله یک روز بعد در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت و من می‌دانم که این کار از سوی او انجام شد.»

دیدگاه‌ها