کد خبر : 1988322 | 29 آذر 1402 ساعت 15:17 | 6.3K بازدید | 38 دیدگاه

گلزنان خاص هفته سیزدهم لیگ بیست و سه

هفته جهانی دبل: از تبریز و رفسنجان تا تهران و خوزستان

در هفته سیزدهم لیگ برتر ۴ بازیکن مختلف موفق شدند تا برای تیمشان دبل کنند و دو گل به ثمر برسانند.

هفته جهانی دبل: از تبریز و رفسنجان تا تهران و خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم هفته‌ای خاص در فوتبال ایران بود؛ در جمع مدعیان سپاهان و استقلال برای همه رقبا خط و نشان کشیدند و ملوان هم از چهار گله‌های این هفته بود، پرسپولیس برابر تیم قعرنشین جدول هم به دردسر افتاد و تراکتور هم در شرایطی که ده نفره بود، با دبل عبدی صاحب سه امتیاز بسیار مهم شد. اگر به کم گل بودن لیگ عادت داریم اما در این هفته ۴ بازیکن مختلف موفق به دبل شدند.

پدرام قاضی‌پور از ملوان
پدرام قاضی‌پور در ۶ دقیقه توانست دو گل به مس رفسنجان بزند تا شاگردان ساکت با شکستی تلخ راهی رختکن شوند. ابتدا و در دقیقه ۳۴ بازیکنان ملوان با پاس‌کاری‌های منظم و دقیق توپ را به رضا جعفری رساندند و این بازیکن با پاس در عرض توپ را در اختیار قاضی‌پور قرار دارد و مهاجم ملوان با یک ضربه آرام توانست گل اول را به ثمر برساند. ۶ دقیقه بعد باز هم ملوانی‌ها از سمت راست ضد حمله را به سمت دروازه مس شکل دادند که جعفری این‌بار اقدام به شوت‌زنی کرد اما با واکنش حامد لک همراه شد و در ریباند، قاضی‌پور توانست روی غفلت دفاع مس گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. قاضی‌پور اکنون با این دو گل موفق شده سه گل در طول لیگ بیست و سوم بزند و این در شرایطی است که او تا پیش از این فصل برای ملوان گلی نداشت.

1875909

جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان
او در دیدار با پرسپولیس تبدیل به کابوس بیرانوند شد؛ در ششمین دقیقه بازی آقایی‌پور با حضور به‌موقع در جای درست ریباند توپ برگشتی توسط بیرانوند را با ضربه سری هوشمندانه و نرم تبدیل به گل کرد ولی این پایان کار نبود چرا که او در دقیقه ۵۰ با هوشیاری و جاگیری درست ضربه دقیقی به توپ زد و گل مهم دیگری برای استقلال خوزستان به ثمر برساند تا با توجه به عدم پیروزی استقلال در طول فصل این نوید را به پورموسوی دهد که می‌تواند روی او در ادامه فصل حساب ویژه‌ای نیز باز کند.

1969092

مهدی عبدی از تراکتور
حضور تعویضی مهدی عبدی در نیمه دوم برای پاکو خمز طلایی شد تا قرمز‌ها برخلاف جریان بازی پیش بیفتند. مهدی عبدی این فصل با انتقادات زیادی روبه‌روست و سرمربی اسپانیایی ترجیح داده بود در این بازی از گوستاوو واگنین به عنوان مهاجم غیرتخصصی در پست مهاجم هدف بهره بگیرد؛ با این حال حضور تعویضی مهاجم قرضی سرخ‌پوشان قفل بازی را برای خمز باز کرد و این مهاجم برای دومین‌بار در طول فصل به عنوان تعویضی طلایی شناخته می‌شود.

1968414

مهاجم قائمشهری که در دقیقه ۶۷ وارد میدان شد، دقیقه ۷۱ توانست دروازه محمد ناصری را باز کند تا وی صرفاً ۴ دقیقه پس از حضور در میدان برای چهارمین‌بار در طول فصل طعم شیرین گلزنی را چشیده باشد. او در دقیقه ۹۱ هم گل دوم تراکتور را به ثمر رساند تا خیال شاگردان خمز از برد در این بازی خانگی راحت شود.

شهریار مغانلو از سپاهان
شهریار مغانلو در فاصله 20 دقیقه با زدن دو گل، با ۸ گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفت و رضا اسدی را پشت سر گذاشت. شهریار مغانلو در بازی با هوادار بسیار آماده نشان داده و توانسته تا پایان نیمه اول دو گل به ثمر برساند. دو گلی که شمار گل‌های این فصل مهاجم زنجانی را به عدد هشت رسانده تا شهریار با سبقت از هم‌تیمی خود رضا اسدی به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر تا بدین‌جا قرار گیرد.

1964753

مغانلو در این بازی ابتدا دقیقه ۲۳ توپ ارسالی توسط برایان دابو را با شوتی زیبا درون دروازه علیرضا حقیقی قرار داد و در ادامه در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی گل دوم خود را هم زد.

دیدگاه‌ها