کد خبر : 1988337 | 29 آذر 1402 ساعت 16:01 | 10.6K بازدید | 2 دیدگاه

با فولاد قرارداد ندارم اما اینجا تمرین می‌کنم؛

کاپیتان تیم ملی نوجوانان: ما پاداش گرفتیم

کاپیتان تیم نوجوانان ایران می‌گوید فدارسیون فوتبال پاداش صعود این تیم در جام جهانی را پرداخت کرده‌ است.

کاپیتان تیم ملی نوجوانان: ما پاداش گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، عرفان درویش‌عالی، کاپیتان تیم ملی نوجوانان که پنج سال در تیم‌های پایه فولاد حضور داشته و پیش از آن هم در لیگ استان توپ می‌زد، در مسابقات اخیر جام جهانی نوجوان در کنار هم‌تیمی‌هایش عملکرد خوبی داشت.

او در رابطه با شرایط این مسابقات به خبرنگار ما گفت: مسابقات جام جهانی از این نظر که یکی از مهم‌ترین رویدادهای فوتبالی است، برای ما خیلی مهم بود و ما بازی‌های پرفشار و فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و توانستیم علاوه بر نتایج خوب، یک تجربه عالی را هم به دست بیاوریم.

درویش‌عالی درباره عدم صعود تیم نوجوانان ایران به مرحله بالاتر این مسابقات و شکست مقابل مراکش عنوان کرد: تیم مراکش تیم خیلی خوبی بود اما ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا برنده بازی باشیم و حتی نسبت به این تیم، بازی بهتری را هم به معرض نمایش گذاشتیم اما شانس با ما یار نبود و با یک گل غافلگیر شدیم و بازی را واگذار کردیم.

کاپیتان نوجوانان ایران در خصوص شرایطش در فولاد پس از مسابقات جهانی گفت: از کادر فنی تیم امید فولاد و مدیریت این تیم خیلی سپاسگزارم که به استقبال ما آمدند. آنها خیلی به ما لطف داشتند. 

1969144

آقای مارتینز مربی بادانشی است که به جوان‌ها اعتقاد زیادی دارد و به آنها بها می‌دهد؛ حتی دو بازیکن جوانان ما در حال حاضر در لیگ برتر هستند اما بنده هنوز قراردادی با تیم فولاد ندارم و منتظر هستم تا تکلیف آینده‌ام مشخص شود. به عشق خوزستان و مردمش بدون قرارداد در تمرینات حاضر شدم ولی چند پیشنهاد دارم که اگر به هر دلیلی در فولاد نماندم، آنها را بررسی می‌کنم.  

ملی پوش جوان فولادی‌ها در رابطه با اینکه آیا فدارسیون پاداش تیم ملی را پرداخت کرد یا خیر اظهار داشت: فداراسیون به تمام قول‌های خودش پایبند بود و پاداش تمامی بازیکنان را پرداخت کرد.

دیدگاه‌ها