کد خبر : 1988553 | 30 آذر 1402 ساعت 13:57 | 242.9K بازدید | 265 دیدگاه

یک نفر اعتراف کرد و محروم شد؛

رسمی: حکم فوری کمیته اخلاق علیه استقلال!

کمیته اخلاق با صدور دستور موقت یک عضو باشگاه استقلال را به اتهام جعل سربرگ فدراسیون فوتبال محروم کرد.

رسمی: حکم فوری کمیته اخلاق علیه استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش هدایت ممبینی با ارسال نامه رسمی به حراست فدراسیون فوتبال خواستار پیگیری موضوع «جعل سربرگ فدراسیون از سوی باشگاه استقلال» شد که این موضوع جنجال زیادی را در فوتبال ایران به پا کرد.

علاوه بر واکنش اولیه هواداران پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در حاشیه بازی با نساجی به این موضوع واکنش نشان داد و علیه دبیرکل فدراسیون فوتبال موضع‌گیری کرد.

با این حال، علی خطیر روز گذشته در فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق حاضر شد تا در این خصوص توضیحاتی را ارائه بدهد و حالا کمتر از 24 ساعت بعد از حضور او، کمیته اخلاق با یک دستور موقت عضوی از باشگاه استقلال را محروم کرده است.

کمیته اخلاق اعلام کرده که با توجه به «اقرار سروش مهاجری، مسئول روابط بین الملل باشگاه استقلال بر اصل ارتکاب» و همچنین «اهمیت برخورد سریع با تخلف رخ داده» دستور موقتی در این خصوص صادر شده است.

کمیته اخلاق در این خصوص اعلام کرد: «سروش مهاجری (رئیس روابط بین الملل استقلال) با دستور موقت به میزان 20 روز از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تا تعیین تکلیف نهایی محروم خواهد بود. تصمیم صادر ابلاغ و ظرف یک هفته از جانب وی قابل اعتراض در کمیته استیناف است.»

این در حالی است که البته این حکم دستور موقتی است که پیش از حکم اصلی صادر شده اما با این حال نکته مهم اشاره به «اقرار» از سوی مسئول اموربین‌الملل باشگاه استقلال است که شاید کلید حل این پرونده جنجالی باشد.

باید دید در روزها و هفته‌های آینده چه حکمی در این خصوص صادر می‌شود.

دیدگاه‌ها