کد خبر : 1988692 | 01 دی 1402 ساعت 13:04 | 18.4K بازدید | 41 دیدگاه

آرتتا: واضح می‌گویم، به سوپرلیگ نمی‌رویم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در نشست خبری پیش از بازی بزرگ برابر لیورپول، در مورد مسائلی از جمله سوپرلیگ و شرایط کنونی تیم صحبت کرد.

آرتتا: واضح می‌گویم، به سوپرلیگ نمی‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که هفته گذشته دوباره عنوان صدرنشینی لیگ برتر را به دست آورد و لیورپول را به رتبه دوم فرستاد، فردا از ساعت ۲۱:۰۰ برابر قرمزها قرار می‌گیرد تا فاصله‌اش را با تیم دوم افزایش دهد. آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی، نظراتش را درباره برخی نکات به اشتراک گذاشت.

سوپرلیگ؟
در این مورد بسیار شفاف هستیم. ما در همان موضع قبلی‌مان باقی می‌مانیم. ما عاشق بازی در لیگ برتر هستیم و به این کار ادامه خواهیم داد.

غایبان تیم؟
پارتی هنوز در حال تکمیل دوره ریکاوری است. او هنوز با این تیم تمرین نکرده است. امیدواریم که الننی امروز با ما تمرین کند. حضور جورجینیو هم مشخص نیست.

۴ سال حضور در آرسنال؟
هنوز به اندازه کافی عناوین مهم نبرده‌ایم. ما می‌خواهیم بهتر و موفق‌تر باشیم. تاکنون ما به موفقیت‌های زیادی رسیده‌ایم. این به لطف کسانی است که ما را در این راه حمایت کرده‌اند.

1969852

صحبت با مدیریت درباره سوپرلیگ؟
بعد از اتفاقات دو سال پیش، صحبتی که این دفعه داشتیم خیلی واضح بود. فکر می‌کنم باشگاه بیانیه‌ای صادر کرده است که کاملاً واضح و شفاف است. ما بر موضع قبلی‌مان پایبند خواهیم بود.

حضور بارسا در سوپرلیگ؟
این موضوع به من مربوط نیست که بخواهم درباره‌اش قضاوت کنم. مطمئنم همه دلایل درستی برای کارشان دارند. من فقط درباره مسائل مربوط به آرسنال صحبت می‌کنم.

تساوی فصل قبل مقابل لیورپول عامل قهرمان نشدن بود؟
خیر. نباید فقط یک بازی را دید. تاثیر مجموعه زیادی از بازی‌ها بود و فقط آن بازی نبود.

دیدگاه‌ها