کد خبر : 1988756 | 01 دی 1402 ساعت 18:27 | 48.7K بازدید | 21 دیدگاه

پیشنهاد جدید رسید: اینتر به دنبال کاپیتان بارسا

باشگاه اینتر علاقه زیادی به جذب سرخی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، در پنجره تابستانی دارد.

پیشنهاد جدید رسید: اینتر به دنبال کاپیتان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما این باشگاه هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او ارائه نکرده است. 

این بازیکن که در این فصل بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته و به عنوان کاپیتان اول انتخاب شده است، چند روز پیش در مصاحبه‌ای تایید کرده بود که مایل است به حضورش در این تیم ادامه دهد و علاقه بسیاری به بازی تحت هدایت ژاوی دارد. 

اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی مدیران بارسا درباره او چیست و این در حالی است که روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده که باشگاه اینتر علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارد و صحبت‌هایی را هم در این باره انجام داده است. 

1966347

بارسلونا به خوبی از علاقه اینتر به روبرتو مطلع است و شرایط را با دقت زیر نظر دارد، خصوصا که هر بازیکنی که وارد شش ماه پایانی قراردادش شود این اجازه را دارد که از ابتدای ماه ژانویه مذاکرات با دیگر باشگاه‌ها را آغاز و حتی پیش قرارداد هم امضا کند. 

با این حال، کاپیتان بارسلونا به خوزه ماریا اوروبیت، مدیر برنامه‌هایش، اعلام کرده است که تمایلی به بررسی هیچ پیشنهادی تا ماه آوریل یا می سال آینده میلادی ندارد و اگر در آن زمان هنوز قراردادش را با بارسا تمدید نکرده بود این کار را انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها