کد خبر : 1989203 | 03 دی 1402 ساعت 15:17 | 28.7K بازدید | 13 دیدگاه

رضایت کامل از گویو

بارسا با رقیب لواندوفسکی تمدید می‌کند

در بارسا معتقدند مارک گویو در نیم فصل دوم یکی از گزینه‌های جدی خط حمله خواهد بود و قصد دارند قراردادش را نیز طولانی مدت تمدید کنند.

بارسا با رقیب لواندوفسکی تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مارک گویو در 4 ژانویه 18 ساله می‌شود و زندگی او بیشتر از قبل به بارسا مرتبط خواهد شد. او در تابستان 2013 زمانی که تنها هفت سال داشت به آکادمی لاماسیا اضافه شد و از آن زمان دست از پیشرفت بر نداشته است. گویو تا 30 ژوئن 2025 قرارداد دارد اما بارسا می‌خواهد قرارداد او را برای سال‌های بیشتر تمدید کند.

مهاجم تیم جوانان بارسا از دوران نوجوانی برای بلوگرانا بازی کرده و می‌خواهد سال‌های بیشتری در باشگاه رویاهایش ادامه دهد.

1944181

طبق ادعای اسپورت، بارسلونا می‌خواهد قرارداد او را برای سه سال دیگر نیز تمدید کند. 22 اکتبر گذشته مارکو گویو به محض ورود به زمین توانست برای بارسا گلزنی کند و در اولین بازی رسمی خود توانست گل پیروزی‌بخش تیمش برابر بیلبائو را بزند.

این پدیده 17 ساله محصول لاماسیا، از جمله بازیکنانی است که خصوصیاتی متفاوت با دیگر بازیکنان پرورش یافته لاماسیا دارد. او بلندقامت با قدرت سرزنی عالی و توان بدنی بالاست و معمولا در آکادمی بارسا بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت مطرح می‌شوند.

1966462

گویو در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان نیز برای بارسا گل زد. او در شکست 3-2 بارسا برابر آنتورپ گل دوم تیمش را زد. گلی که در آن لحظه یک امتیاز را برای بارسا به ارمغان اورده بود ولی خیلی زود میزبان گل سوم را به بارسا زد.  در نیم فصل دوم احتمالا از گویو بیشتر خواهیم شنید و او رقیبی جدی برای لواندوفسکی و دیگر مهاجمان بارسا خواهد بود.

دیدگاه‌ها