کد خبر : 1989406 | 04 دی 1402 ساعت 01:50 | 9.7K بازدید | 3 دیدگاه

۲۱ ملی‌پوش به خط شدند/ حذف سه لژیونر

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم ملی هندبال مردان ۲۱ بازیکن را به سومین اردو دعوت کرد.

۲۱ ملی‌پوش به خط شدند/ حذف سه لژیونر

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، این اردو از فردا دوشنبه ۴ دی آغاز می‌شود و تا ۹ دی ادامه دارد. تیم ملی هندبال مردان هفته گذشته برای حضور در اردو و دیدارهای تدارکاتی راهی عمان شد. شاگردان رحیمی‌زاده چهار دیدار تدارکاتی با تیم میزبان داشتند که به سه پیروزی و یک تساوی رسیدند.

رحیمی‌زاده در پایان اردوی عمان سه لژیونر تیم ملی یعنی رضا یادگاری، امین یوسف‌نژاد و سید علیرضا موسوی (استوا بخارست رومانی) را حذف کرد. گفته می‌شود سید علیرضا موسوی به دلیل مصدومیت از ادامه اردوها کنار گذاشته شده است.

اکنون سعید برخورداری، محمدرضا اورعی و پویا نوروزی‌نژاد سه لژیونر دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

علی رحیمی کازرونی، محمد سیاوشی، سعید برخورداری، مجتبی حیدرپور، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، افشین صادقی، شهاب صادق زاده، سلامان بربط، مهران رهنما، روح الله عادلخانی، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان جو، محمدرضا اورعی و پویا نوروزی‌نژاد ۲۱ بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، مجید رحیم‌زاده به عنوان سرمربی، مهدی رهبری به عنوان مربی، مهدی قشقایی به عنوان بدنساز، کاظم ناصر لفته به عنوان مربی دروازه‌بانان و علی بخشی به عنوان  ماساژور کادر فنی تیم ملی مردان ایران را تشکیل می‌دهند.

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا ۲ بهمن در منامه بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات در گروه B با تیم های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.

دیدگاه‌ها