کد خبر : 1989439 | 04 دی 1402 ساعت 10:58 | 33K بازدید | 20 دیدگاه

مشکل بزرگ بارسا: فروش این دو ستاره کافی نیست

به نظر می‌رسد که فروش اوریول رومئو و مارکوس آلونسو هم کمکی به بارسلونا برای خرید بازیکنان مدنظرش نخواهد کرد.

مشکل بزرگ بارسا: فروش این دو ستاره کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در چند فصل اخیر به‌صورت جدی با مشکلات مالی و اقتصادی بسیاری روبه‌رو بوده که دردسرهای زیادی را هم برای این باشگاه به همراه داشته است. 

مدیران بارسا در طول چند سال اخیر چاره‌ای جز فروش بازیکنان مطرح برای تامین سرمایه لازم در جذب ستاره‌های مدنظر کادر فنی این تیم نداشته‌اند و حتی در بعضی از موارد مجبور به قطع همکاری با ستاره‌هایی بزرگ پس از پایان مهلت قراردادشان شدند. 

ژاوی در حال حاضر به مدیران این باشگاه اعلام کرده که باید به‌صورت جدی به فکر جذب یک هافبک دفاعی باشند اما شرایط بارسا به‌صورتی است که توانایی انجام چنین کاری را بدون نقص قوانین فرپلی مالی نخواهد داشت. 

1914223

آنها پیش از این امیدوار بودند که با فروش رومئو و آلونسو بتوانند شرایط را بهبود ببخشند اما موندو دیپورتیوو امروز خبر داده که بر اساس بند 100 قانون فرپلی مالی، این باشگاه تنها می‌تواند 50 درصد از سود حاصل از فروش بازیکن را هزینه کند. 

به این ترتیب، جدایی این دو بازیکن از بارسا هم فایده چندانی برای این تیم نخواهد داشت چون نیمی از مبلغ فروش آنها چندان قابل توجه نیست که به آنها در جذب یک هافبک دفاعی کمک کند و این معضل بزرگی را برای آنها به همراه دارد.

دیدگاه‌ها