کد خبر : 1989495 | 04 دی 1402 ساعت 14:08 | 8.4K بازدید | 6 دیدگاه

شما ما را از دست دادید؛

طعنه وزیر ورزش روسیه به فدراسیون جهانی والیبال

وزیر ورزش روسیه نظر جالبی درباره والیبال کشورش دارد.

طعنه وزیر ورزش روسیه به فدراسیون جهانی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، ورزش روسیه حدود دو سالی است به دلیل حمله نظامی به اوکراین به حالت تعلیق در آمده است. در این بین رشته والیبال سخت‌ترین تحریم و تعلیق را در بین رشته‌های ورزشی روسیه داشته است تا جایی که میزبانی قهرمانی جهان 2022 از این تیم گرفته شد.

اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش فدراسیون روسیه در جشن صد سالگی والیبال این کشور اظهار نظر جالبی داشته است. وی والیبال روسیه گل سر سبد ورزش‌های تیمی این کشور دانست که افتخارات زیادی را به دست آورده است و همچنین در زمینه تجهیزات والیبالی از جمله توپ، کفش تور و.. نیز به خود کفایی رسیده است.

وزیر ورزش روسیه در ادامه صحبت‌های خود در واکنش به تعلیق والیبال روسیه و گرفتن میزبانی قهرمانی جهان از این تیم گفت: این والیبال روسیه نبود که تعلیق شد بلکه این والیبال جهان بود که به حالت تعلیق در آمد. گرچه از گرفتن از میزبانی قهرمانی جهان افسوس می‌خوریم اما بازنده اصلی ماجرا والیبال جهان و فدراسیون جهانی بود.

او در پایان صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر تعلیق ورزش روسیه از جمله به پایان برسد تا جهان از دیدن والیبال کشورشان لذت ببرد. گفتنی است والیبال روسیه هم در زمینه ملی و هم در زمینه‌ی باشگاهی یکی از پر افتخارترین تیم‌های دنیا به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها