کد خبر : 1989509 | 04 دی 1402 ساعت 14:45 | 3K بازدید | 17 دیدگاه

این گل را تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم؛

گلزن استقلال خوزستان: صد درصد در لیگ می‌مانیم

استقلال خوزستان بالاخره پس از حضور مجدد در لیگ برتر و گذشت ۱۴ هفته، اولین برد خود را به دست آورد.

گلزن استقلال خوزستان: صد درصد در لیگ می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم سیروس پورموسوی پس از ۱۴ هفته ناکامی و شکست‌ها و مساوی‌های متعدد توانست مس رفسنجان را در بازی یکی مانده به پایان نیم فصل لیگ برتر با نتیجه دو بر یک شکست دهد و اولین سه امتیاز خود را کسب کند. علیرضا کاظمی، هافبک توانمند و گلزن این تیم، در رابطه با شرایط این تیم به خبرنگار ما گفت: در لیگ امسال با بدشانسی رو به رو شدیم و توپ‌هایمان به ثمر نمی‌نشست اما خدا را شکر توانستیم بالاخره اولین بردمان را کسب کنیم و سه امتیاز را دریافت کنیم.

هافبک آبی‌پوشان خوزستانی درخصوص با اولین گل لیگ برتری‌اش که پایه‌گذار کسب اولین سه امتیاز استقلالی‌ها بود، گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم اولین گل خود را به ثمر برسانم. این گل حاصل تلاش تمامی بچه‌های تیم بود و حس و حالی که بعد از گل داشتم وصف نشدنی بود. خوشحالم که گلزنی‌ام مصادف با کسب اولین سه امتیاز برای تیم شد. فکر می‌کنم این گل تا آخر عمر در خاطرم بماند.

او در رابطه با شرایط تیم‌شان در جدول و امید به بقا در لیگ اظهار داشت: تیم ما هنوز اختلافش با تیم‌های پایین جدول زیاد نشده است و صد درصد به بقا در لیگ امیدواریم. با تقویت تیم در نیم فصل، در تمامی بازی‌ها برای امتیاز تلاش می‌کنیم و من بر این باور هستم که این تیم در لیگ برتر خواهد ماند.

این بازیکن درباره متوقف کردن مکرر بازی توسط امیرمحمد محکم‌کار گفت: امیر محمد بازیکن جوان و آینده‌داری است و مصدومیتش جدی بود و بعد از بازی توسط سونوگرافی که انجام شد معلوم شد از ناحیه شکم دچار پارگی شده و توقف بازی بی مورد نبوده است.

دیدگاه‌ها