کد خبر : 1989710 | 05 دی 1402 ساعت 11:52 | 14.6K بازدید | 8 دیدگاه

ماموریت سخت مالک جدید: اولدترافورد را بکوب!

سر جیم راتکلیف، مالک جدید منچستریونایتد، با درخواست‌های زیادی برای تخریب اولدترافورد و ساخت ورزشگاه جدید روبه‌رو است.

ماموریت سخت مالک جدید: اولدترافورد را بکوب!

به گزارش "ورزش سه"، راتکلیف روز یک‌شنبه این هفته بالاخره به‌صورت رسمی 25 درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد را خرید تا مالک جدید این باشگاه لقب بگیرد. 

خانواده گلیزر با فروش این بخش از سهام یونایتد اعلام کردند که دیگر هیچ دخالتی در امور مدیریتی فوتبالی این باشگاه نخواهند داشت و هواداران این تیم امیدوار هستند که حضور یک طرفدار قدیمی و متعصب بتواند شرایط را به سود آنها تغییر دهد. 

پیش از این گفته شده بود که این میلیاردر انگلیسی قصد دارد بیش از 300 میلیون یورو را به بازسازی ورزشگاه اولدترافورد اختصاص دهد اما این مبلغ برای رفع تمامی مشکلات و نواقصی که در این ورزشگاه به وجود آمده کافی نیست. 

1970690

روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده که بسیاری از نزدیکان و حتی اعضای این باشگاه از راتکلیف خواسته‌اند که فکری اساسی‌تر به حال وضعیت فعلی این ورزشگاه قدیمی و معروف کند و حتی گزینه تخریب آن و ساخت ورزشگاهی جدید را بررسی کند. 

این اقدام هزینه بسیاری برای او به همراه خواهد داشت و شاید در آینده نزدیک عملی نباشد اما این احتمال وجود دارد که شرایط تغییر کند و حتی ساخت ورزشگاه جدید با تخریب این ورزشگاه خاطره‌انگیز هم در دستور کار این مالک جدید قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها