کد خبر : 1989879 | 05 دی 1402 ساعت 23:17 | 14.5K بازدید | 13 دیدگاه

سرمربی هوادار باید مدرکش را معادل‌سازی کند؛

احتمال سکونشینی دوباره مسعود شجاعی

مسعود شجاعی احتمالاً در دیدار برابر استقلال خوزستان نیز نمی‌تواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند.

احتمال سکونشینی دوباره مسعود شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که تا همین فصل پیش در هوادار بازی می‌کرد، حالا یک فصل پس از آویختن کفش‌هایش برای سرمربیگری به آخرین تیم باشگاهی خود بازگشته است. مدیران هوادار پس از استعفای محمود فکری به مسعود شجاعی جوان اعتماد کردند تا این سرمربی که هنوز به ۴۰ سالگی هم نرسیده در ادامه فصل مرد اول نیمکت هوادار باشد.

1971532

شجاعی که یک روز قبل از دیدار برابر نساجی خود را به تمرینات هوادار رسانده بود، در بازی برابر این تیم مازندرانی روی سکوها قرار داشت و با جنب و جوش زیادی از راه دور دستورات تاکتیکی خود را به زمین منتقل می‌کرد.

حال ممکن است شجاعی در بازی با استقلال خوزستان که در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود هم مجوز حضور روی نیمکت را نگیرد.

مسعود شجاعی که کلاس‌های مربیگری را در خارج از ایران سپری کرده در حال معادل سازی مدرک خود است و این پروسه ممکن است روزهای بیشتری طول بکشد اما احتمال زیاد از ابتدای نیم فصل دوم مشکلی برای همراهی هوادار از روی نیمکت نخواهد داشت.

1971531

شجاعی، حمید عبداللهی، محمود شجاعی و مهرداد طهماسبی را به عنوان مربی‌های جدید هوادار معرفی کرده بود و احتمالاً در روزهای آینده یکی، دو دستیار دیگر را نیز معرفی خواهد کرد. هوادار تهران زیر نظر مسعود شجاعی در تعطیلی ۴۰ روزه لیگ به اردو خواهد رفت که این اردو یا در جزیره کیش برگزار می‌شود یا در دبی.

هوادار با شوکی که پس از جدایی محمود فکری داشت در بازی برابر نساجی عملکرد خوبی از خود نشان داد و تلاش می‌کند در آخرین بازی نیم فصل اول با پیروزی برابر استقلال خوزستان وضعیت بهتری در جدول پیدا کند.

دیدگاه‌ها