کد خبر : 1989972 | 06 دی 1402 ساعت 11:58 | 26.6K بازدید | 15 دیدگاه

شانس بزرگ ستاره ناکام یونایتد: قرار بود نباشی!

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید راسموس هویلوند شانس آورد که در زمین ماند و توانست گلزنی کند.

شانس بزرگ ستاره ناکام یونایتد: قرار بود نباشی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان استون ویلا بود و موفق شد با نتیجه 2-3 این تیم را شکست دهد. 

شاگردان اریک تن‌هاخ با دریافت دو گل در نیمه اول بازنده به رختکن رفتند اما با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم توانستند شرایط را به سود خودشان تغییر دهند و سه امتیاز ارزشمند را از این بازی جذاب و دراماتیک به دست آورند. 

هویلوند که پیش از این نتوانسته بود حتی یک گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر برساند و به همین دلیل با انتقادهای بسیاری مواجه بود، بالاخره پایش به گلزنی باز شد و توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را در این بازی وارد دروازه حریف کند، در حالی که تن‌هاخ قصد تعویض او را داشت.

1971684

اسکولز پس از پایان این بازی در گفتگو با Premier League Productions اظهار داشت: «او کمی روی این گل خوش شانس بود. خوش شانس بود که همچنان در زمین ماند. من همیشه فکر می‌کنم که بهترین گل‌ها زمانی به ثمر می‌رسند که فرصتی برای فکر کردن نداشته باشید و از روی غریزه عمل کنید. 

او روی این گل هیچ زمانی برای فکر کردن نداشت. این اتفاق در عرض یک ثانیه رخ داد. تنها چیزی که توانست به آن فکر کند گوشه دور دروازه بود. این تنها جایی بود که می‌توانست توپ را به آنجا بفرستد. برای او بسیار خوشحال هستم چون شروع سختی داشت و امیدوارم که بتواند گل‌هایی که شایسته‌اش هست را به ثمر برساند.»

دیدگاه‌ها