کد خبر : 1990203 | 07 دی 1402 ساعت 14:47 | 58K بازدید | 89 دیدگاه

همه تعویضی‌ها شانس بازی دارند؛

باور نمی‌کنید این نیمکت سپاهان باشد! (عکس)

ژوزه مورایس فقط یک گلر و چهار بازیکن ذخیره روی نیمکت دارد.

باور نمی‌کنید این نیمکت سپاهان باشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در حالی مسابقه امروز مقابل گل‌گهر سیرجان را از دقایقی دیگر آغاز خواهد کرد که 10 بازیکن خود را بخاطر آرای کمیته انضباطی، محرومیت یا آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد و ژوزه مورایس با چالش جدی در انتخاب ترکیب مواجه شده، اما سرمربی پرتغالی مشکل جدی هم در زمان تعویض خواهد داشت.

سید پیام نیازمند، هادی محمدی، احسان پهلوان، رضا شکاری، رضا اسدی، کاوه رضایی، رامین رضاییان، برایان دابو، سیاوش یزدانی و محمد کریمی دور از فهرست نفرات سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان هستند و در جمع 11 نفر اصلی طلایی پوشان نیز نفراتی مثل آریا یوسفی، محمدجواد حسین‌نژاد، ارشیا سرشوق و علی احمدی به‌عنوان بازیکنان پدیده و آکادمی این تیم جلب توجه می‌کنند، ولی روی نیمکت دست مورایس خالی‌تر از همیشه است.

1972030

محمدصادق صالحی (‌دروازه‌بان)، محمد اکبری رنجبر، مهدی حسینی گلیردی، امید نورافکن و اسماعیل قلی‌زاده 5 بازیکنی هستند که ژوزه مورایس در دیدار مقابل گل‌گهر جزء نفرات ذخیره قرار داده و نتوانسته از 4 بازیکن دیگر روی نیمکت خود بهره ببرد و شاید این مسئله در طول بازی امروز به ضررشان تمام شود.

امید نورافکن تنها بازیکن شاخص سپاهان به شمار می‌رود که روی نیمکت این تیم حضور دارد و بخاطر آسیب‌دیدگی شدید شاید حتی بتواند برای لحظات کوتاهی به عنوان یار تعویضی به زمین برود.

اسماعیل قلی‌زاده هم دیگر بازیکنی است که پس از درخشش در جام جهانی نوجوانان به تمرینات بزرگسالان سپاهان اضافه شده و شاید مورایس او را امروز به زمین بفرستد.

پست تخصصی‌اش مدافع چپ است، با نظر مورایس در تمرینات بیشتر به‌عنوان مدافع میانی به کار گرفته می‌شود و شاید امروز فرصت بازی پیدا کند.

دیدگاه‌ها