کد خبر : 1990204 | 07 دی 1402 ساعت 14:50 | 11.7K بازدید | 39 دیدگاه

نکونام را می‌شناسم، برای کارش ارزش قائل است

میداوودی: استقلال باید در زمستان چند بازیکن بخرد

میلاد میداووی معتقد است که جدایی چند ستاره و عدم جذب بازیکنان تاپ در تابستان، باعث شد کسی به نتایج استقلال خوش‌بین نباشد.

میداوودی: استقلال باید در زمستان چند بازیکن بخرد

به گزارش "ورزش سه"، میلاد میداوودی، مهاجم گلزن سابق استقلال، که از محبوبیت بالایی هم نزد هواداران برخوردار بود، اکنون به عنوان سرمربی تیم اتحاد کهگیلویه که در لیگ سه کشور حضور دارد و تیمش از امیدهای اصلی صعود به مرحله بعدی است. او طی گفت‌وگویی به صحبت درباره آخرین وضعیت استقلال پرداخت.

میداوودی در خصوص حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در این تیم گفت: من افتخار بازی کردن کنار آقا جواد را در تیم ملی و سایپا داشته‌ام، می‌دانم چقدر برای کارش اهمیت قائل است و زحمت می‌کشد. جدایی ستاره‌هایی چون محمد محبی، مهدی قائدی، سیلوا، غلامی و… از یک طرف و جذب نشدن ستاره‌های مد نظر‌ کادرفنی به دلیل رعایت قانون بودجه باعث شده بود که خیلی کسی به نتایج استقلال خوش‌بین نباشد. اما باید به نکونام و تیمش خسته نباشید گفت که با همه مشکلات و خستگی‌ها جنگیدند و این نتایج را کسب کردند.

1968963

وی افزود: انتظارات از تیم نکونام باید منطقی باشد، همه قهرمانی دوست دارند، اما رسیدن به آن ابزار می‌خواهد. بازیکنان خوبی در استقلال حضور دارند، همه پرتلاش‌ هستند، اما ما در بعضی از پست‌ها بازیکن نداریم. تیم از ابتدای فصل با سه دفاع بازی کرده، به نظر من انتخاب چینش سه دفاعه به دلیل نبود وینگر تخصصی در تیم بوده که البته آقای نکونام توانسته این سیستم را در تیم جا بیندازد و مثل بقیه تیم‌های قبل نکونام، استقلال امسال هم تیم چغر و مبارزی است.

میداوودی همچنین خطاب به مدیران باشگاه استقلال گفت: نقل و انتقالات تابستان را از دست دادیم اکنون وقت تقویت تیم و خرید بازیکنان بزرگ و ستاره است. بازیکنانی که کار در بیاورند و زمانی که بازی گره می‌خورد گل‌های سه امتیازی بزنند و گره بازی را باز کنند. همه فهمیدند که دیگر قانون سقف بودجه مفهوم خاصی ندارد، فقط برای استقلال بوده است. بنابراین این گوی و این میدان، بازیکن بخرید، ستاره هم بخرید، این هواداران گناه دارند.

وی در انتها افزود: دلم برای تمام هواداران استقلال تنگ شده، در اولین فرصت حتما برای دیدن یکی از بازی‌های تیم محبوبم به استادیوم خواهم آمد. آن‌ها همیشه به من لطف داشته‌اند و من خوشحالم که سرباز کوچکی در این تیم بوده‌ام و اکنون با افتخار یکی از میلیون‌ها هوادار این تیم هستم.

دیدگاه‌ها