کد خبر : 1990207 | 07 دی 1402 ساعت 14:58 | 10K بازدید | 28 دیدگاه

سپاهان شاید امروز قهرمان نیم‌فصل شود

شاگردان ژوزه مورایس این شانس را دارند که امروز قهرمانی خود در نیم‌فصل را قطعی کنند.

سپاهان شاید امروز قهرمان نیم‌فصل شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان تا 48 ساعت قبل بخاطر حکم کمیته انضباطی با کسر چهار امتیاز مواجه شده بود و چهار ماه در این وضعیت قرار داشت، اما حکم کمیته استیناف کاری کرد تا امتیازهای این تیم برگردد و آنها با وجود یک بازی کمتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

شاگردان ژوزه مورایس تا قبل از مسابقه معوقه امروز مقابل گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، با 10 پیروزی، یک مساوی و دو باخت، 31 امتیاز به دست آورده و با دو امتیاز بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول قرار گرفته بودند که این شانس را دارند امروز هم اختلاف خود را با آبی پوشان به 5 امتیاز برسانند.

برتری سپاهان در مسابقه امروز مقابل گل‌گهر سیرجان موجب می‌شود تا آنها 34 امتیازی شوند و با توجه به اینکه استقلال یک بازی بیشتر تا پایان دور رفت لیگ برتر ندارد، قهرمانی نیم‌فصل برای شاگردان مورایس قطعی خواهد شد.

از سوی دیگر تساوی سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز اختلاف این تیم با استقلال را به سه امتیاز افزایش می‌دهد و فقط در صورتی که طلایی پوشان اصفهان در آخرین دیدار دور رفت با اختلاف برابر شمس‌آذر بازنده شوند و استقلال هم پرگل پیکان را ببرد، جای دو تیم تغییر خواهد کرد و البته پرسپولیس هم با دو برد پرگل این شانس را به دست می‌آورد.

دیدگاه‌ها