کد خبر : 1990264 | 07 دی 1402 ساعت 18:33 | 9.5K بازدید | 14 دیدگاه

سومین حضور جوان سپاهانی به کام او نبود(عکس)

نیما میرزازاد در سومین حضور خود با پیراهن سپاهان شکست تلخی را تجربه کرد.

سومین حضور جوان سپاهانی به کام او نبود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد گلر جوان سپاهان سومین حضور در ترکیب این تیم را تجربه کرد و این مسابقه ضعیف‌ترین عملکرد با پیراهن اصفهانی‌ها بود، او در سه دیدار اخیر بیش از یک گل نخورده و با دریافت 3 گل روز خوبی را پشت سر نگذاشت.

نیما میرزازاد که در غیاب پیام نیازمند دومین حضورش در این فصل را تجربه کرد، در دیدار اول مقابل استقلال خوزستان سپاهان با نتیجه 3 بر 1 پیروز شد اما او در این دیدار هم موفق به کلین‌شیت نشد اما بازی امروز برای میرزازاد تلخ‌تر از تمامی مسابقات برای او بود، دریافت سه گل و شکست در این مسابقه روز تلخی را سپری کرد.

میرزازاد در سه دیداری که برای سپاهان به میدان رفت به ترتیب با نتایج پنج بر صفر مقابل پیکان، سه بر یک مقابل استقلال خوزستان و در نهایت شکست سه بر یک مقابل گل‌گهر تجربه متفاوتی به دست آورد.

او که پیش از این با پیراهن صنعت نفت آبادان مقابل تیم فعلی خود سپاهان قرار گرفته بود با نتیجه چهار بر دو مقابل این تیم شکست خورده بود و این سنگین‌ترین باخت برای او در سه سال اخیر بوده است.

البته پیش از این نیما در زمان حضور در نساجی، شکست چهار بر صفر مقابل سپاهان و تراکتور را هم در پرونده فوتبالی خود تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها