کد خبر : 1990307 | 08 دی 1402 ساعت 05:13 | 28.6K بازدید | 19 دیدگاه

سه آبی‌پوش سابق علیه استقلال (عکس)

سه بازیکن سابق استقلال انگیزه زیادی برای رویارویی با آبی‌پوشان پایتخت دارند.

سه آبی‌پوش سابق علیه استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته پانزدهم لیگ برتر روز شنبه استقلال از پیکان در ورزشگاه آزادی پذیرایی خواهد کرد. در این مسابقه به همان اندازه که شاگردان جواد نکونام برای پیروزی انگیزه دارند، پیکانی‌ها نیز به دنبال توقف یکی از مدعیان قهرمانی و کسب امتیاز از این مسابقه هستند.

جدا از تقابل رضا عنایتی سرمربی خودروسازان با استقلال، سه بازیکن سابق آبی‌پوشان هم در ترکیب پیکان روز شنبه حضور دارند و با انگیزه زیاد به میدان خواهند رفت.

1972190
1972191
1972192

محمد ناصری دروازه‌بان پیکانی‌ها که سابقه حضور در استقلال را دارد، کاپیتان دوم خودروسازان محسوب می‌شود و سال گذشته نیز مقابل آبی‌ها در آزادی کلین‌شیت کرد. او حالا با انگیزه تکرار نمایش خوب پارسال به میدان می‌رود و امیدوار است برای پنجمین‌بار در فصل جاری دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

همچنین محمدحسین فلاح، بازیکن جوانی که در زمان سرمربیگری محمود فکری از او به عنوان یکی از آینده‌دارهای استقلال نام برده می‌شد، با حضور فرهاد مجیدی فرصت خودنمایی پیدا نکرد و به پیکان رفت. او حالا با انگیزه‌های خاص مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.

همچنین مجتبی حق‌دوست هافبک تکتیکی پیکانی‌ها نیز به دوران اوج خود برگشته و امیدوار است بتواند مقابل تیم سابق خود نمایش خوبی داشته باشد.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت 16:30 روز شنبه 9 دی‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

📷عکاس: حامد عراقی

دیدگاه‌ها