کد خبر : 1990332 | 08 دی 1402 ساعت 06:00 | 18.5K بازدید | 35 دیدگاه

سپاهان ضعیف‌تر از پرسپولیس برانکو و استقلال فرهاد؛

فکر و ذکر مورایس در نیم فصل: فقط ببر!

سپاهان از حیث امتیازگیری از پرسپولیس لیگ هفدهم و استقلال لیگ بیست و یک، عقب ماند.

فکر و ذکر مورایس در نیم فصل: فقط ببر!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر سپاهان به مصاف گل گهر رفت. سپاهان که پیش از این بازی با خبر محرومیت ۶ بازیکن اثرگذارش و همچنین مصدومیت دیگر بازیکنان مهم تیمش روبه‌رو شده بود، در این دیدار با نتیجه سه بر یک مغلوب گل گهر شد اما به هر ترتیب علی‌رغم قبول دو شکست متوالی، طلایی‌پوشان هنوز در  صدر جدول لیگ هستند و این شانس را برای خود قائل هستند که در هفته پانزدهم، شمس آذر را شکست دهند و با جام خیالی نیم فصل جشن بگیرند.

سپاهان تحت هدایت مورایس با برگشت 4 امتیازش و با توجه به شرایط فعلی، بعد از پرسپولیس لیگ هفدهم و استقلال لیگ بیست و یکم قرار می‌گیرد که هر کدام در پایان لیگ قهرمان شدند. طلایی پوشان برابر با دومین دوره حضور برانکو در طی این 14 بازی پیروز شده‌اند و در این بین کمترین تساوی را دارند.

1971609

این شرایط برای تیم مورایس بسیار شرایط خوشایندی است اما موضوعی که قطعا مورایس به آن فکر می‌کند این است که بتواند علاوه‌بر نمایش زیبا و پر گل تیمش در زمین هم بتواند امتیاز کسب کند تا در پایان لیگ بیست و سوم، جام قهرمانی بالاخره به اصفهان بازگردد. موضوعی که حالا مقداری شرایط سپاهان را تهدید خواهد کرد چرا که اکنون این تیم پیش از پایان نیم فصل، با 31 امتیازی به خوبی از وجود استقلال و پرسپولیس با 29 امتیاز آگاه است و می‌داند امتیاز از دست دادن در هفته پانزدهم مقابل شمس آذر قزوین شرایط را در نیم فصل برای تیم آماده مورایس کاملا خراب کند.

دیدگاه‌ها