کد خبر : 1990511 | 08 دی 1402 ساعت 19:39 | 27.7K بازدید | 26 دیدگاه

یحیی نبودن میلاد سرلک را تمرین کرد

میلاد سرلک در آستانه جدایی از پرسپولیس به دلیل خدمت سربازی قرار دارد.

یحیی نبودن میلاد سرلک را تمرین کرد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی روز گذشته در کنفرانس خبری خود از جدایی قریب الوقوع میلاد سرلک، هافبک دفاعی تیمش خبر داد.

این هافبک دفاعی که پس از حضور یحیی در پرسپولیس با نظر او جذب شده بود، حالا در آستانه جدایی از پرسپولیس به دلیل خدمت سربازی قرار دارد. سرلک اگرچه در ابتدای فصل قراردادش را تمدید کرد و تصور می‌شد با ملی پوش شدنش دوباره بتواند تا پایان فصل پرسپولیس را همراهی کند اما عدم دعوت او به اردوی قبلی تیم ملی باعث شد یحیی گل محمدی خود را آماده جدایی شماره ۱۰ تیمش بکند.

یحیی در بازی نساجی میلاد سرلک و مسعود ریگی را که از ابتدای فصل کنار یکدیگر یا به تناوب در ترکیب ثابت قرار داشتند، نیمکت نشین کرد تا یک بازیکن جوان‌تر یعنی سینا اسد بیگی به میدان برود.

1972594

اگرچه خود میلاد سرلک تلاش می‌کند همانند دیگر سربازهای لیگ برتری حداقل تا پایان فصل مجوز ماندن در تیم خود را بگیرد اما اینطور که پیداست یحیی گل‌محمدی خود را آماده سخت‌ترین شرایط ممکن و جدایی ستاره تیمش کرده است.

به این ترتیب شاید یحیی در رفسنجان و در بازی مقابل مس نیز از سینا اسدبیگی استفاده کند و سرلک را بار دیگر روی نیمکت قرار بدهد. البته در صورت جدایی سرلک پرسپولیس باید یک هافبک دفاعی دیگر جذب کند.

دیدگاه‌ها