کد خبر : 1990635 | 09 دی 1402 ساعت 12:34 | 15.7K بازدید | 46 دیدگاه

بازیکن استقلال قسم جلاله می‌خورد قراردادم ١۶٠ میلیون است؛

فتاحی: جاودانی باید ادعایش درباره نیازمند را ثابت کند

رضا فتاحی می‌گوید در اظهار نظری دروغ از سوی جاودانی در یک برنامه قرارداد نیازمند ده میلیارد در سال اول و صد و خرده‌ای میلیارد در سال دوم اعلام شده است.

فتاحی: جاودانی باید ادعایش درباره نیازمند را ثابت کند

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا فتاحی که شب گذشته فرصت دفاع از پیام نیازمند و رقم قراردادش را در برنامه شبکه ورزش به دلیل پایان زمان این برنامه به دست نیاورد، ساعتی پیش با شبکه خبر گفت‌وگویی در این رابطه داشت و اینطور حرف‌هایش را با انتقاد از جاودانی عوض کمیته انضباطی آغاز کرد: این دوستان ادعای قضاوت در یکی از کمیته‌های فدراسیون دارند اما متاسفانه دروغ می‌گویند. پرونده ما زیر دستان همین دوستان بوده و پرونده نیازمند هم در فدراسیون موجود است. چطور به دروغ اینگونه اعلام می‌کنند؟

او ادامه داد: به ضرس قاطع کذب است و تکذیب می‌کنم. این حق برای باشگاه محفوظ است که از ایشان به کمیته اخلاق شکایت کند. او بایستی ثابت کند که قرارداد نیازمند مبلغ ادعا شده است. بازیکن ما و هواداران ما بسیار ناراحت هستند.

فتاحی با اشاره به مبلغ قرارداد سعید مهری در استقلال بیان کرد: مهری، بازیکن استقلال قسم جلاله می‌خورد که قرارداد من ۱۶۰ میلیون تومان است. کدام عقل سلیمی باور می‌کند بازیکنی که سال گذشته ۱۵ میلیارد قرارداد داشته ۱۶۰ میلیون تومان قرارداد بسته است؟

او ادامه داد: دوستانی که این قانون را تدوین کرده‌اند الان که مسئولیت باشگاه را بر عهده گرفته‌اند به همین قانون معترض هستند. در مجلس هم که بخواهند قانونی را تصویب کنند تنفسی به آن می‌دهند که مثلا از یک سال دیگر اجرا شود. خیلی از باشگاه‌ها تعهداتی نسبت به مربیان و بازیکنان قبلی خویش داشته‌اند. لااقل تنفسی در اجرای قانون لحاظ می‌کردید گرچه سپاهان طبق اعلام صالحی، رئیس کمیته استیناف پایبند به سقف قرارداد بوده است.

مدیر سپاهان در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکی. کرد: قراردادهای سپاهان در فدراسیون ثبت و کارت بازی صادر شده است. سه روز بعد از قانون اولیه اعلام شده که قراردادها بایستی در سال دوم بیست و پنج درصد افزایش پیدا کند در صورتی‍که در قانون اولیه هیچ صحبتی از قراردادهای دو فصله و سه فصله اعلام نشده بود.

دیدگاه‌ها