کد خبر : 1990689 | 09 دی 1402 ساعت 15:04 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی بازیکنان خوزستان از نایب‌قهرمانی در کبدی

تیم خوزستان در رقابت های کبدی کشور به عنوان نایب قهرمانی رسید.

ناراحتی بازیکنان خوزستان از نایب‌قهرمانی در کبدی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، کمال سعدی آل کثیر رییس هیئت کبدی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این رقابت ها از ششم دی ماه در اراک آغاز شد و امروز (نهم دی) با برگزاری دیدار فینال بین تیم های خوزستان و آذربایجان غربی به پایان رسید. در فینال نیز خوزستان علی رغم این که در دقایقی از بازی ار حریف خود پیش بود اما در نهایت بازی را با حساب ۳۱ بر ۳۸ واگذار کرد و به مقام دومی رسید.

وی با تمجید از عملکرد تیم خوزستان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی، گفت: تیم استان نسبت به دوره قبلی این رقابت ها که به مقام قهرمانی رسید، متحول شده بود و فقط دو بازیکن از آن تیم را داشتیم. در پروسه یکساله ۹ بازیکن جدید شناسایی و به تیم تزریق کردیم و شاید اگر بازیکنان ما کمی با تجربه تر بودند، اتفاق دیگری رقم می خورد. ۴ بازیکن تیم آذربایجان غربی، ملی پوش هایی بودند که در مسابقات جهانی حضور داشتند.

رییس هیئت کبدی خوزستان با بیان این که نکته قابل تامل این است که از استان هایی که قطب کبدی به شمار می روند تنها خوزستان به فینال مسابقات امسال راه پیدا کرد، عنوان کرد: تیم های قطب دیگر مانند گلستان، مازندران و سیستان و بلوچستان نتوانستند جزو فینالییست ها باشند اما خوزستان علی رغم تغییرات زیاد، جایگاه خود را حفظ کرد.

وی عنوان کرد: ما در خوزستان به این باور رسیده ایم که سطح ورزشکاران و مربیان کبدی استان به حدی است که تیم خوزستان تحت هر شرایطی فقط باید فینالیست شود. دوست داشتم امسال هم با بازیکنان جدید قهرمان شویم، هرچند نایب قهرمانی نیز از شایستگی های تیم استان کم نمی کند. بازیکنان ما تنها هدف شان قهرمانی بود و حتی بعد از بازی فینال، همه بازیکنان ما گریه می کردند؛ حتی همه از من می پرسیدند چرا بازیکنان خوزستان گریه می کنند که به آن ها گفتم تیم ما به دومی راضی نبود.

آل کثیر تاکید کرد: کبدی برای افتخارآفرینی نیاز به حمایت مسئولان خوزستان به ویژه استاندار دارد.

دیدگاه‌ها