کد خبر : 1990708 | 09 دی 1402 ساعت 16:15 | 41.9K بازدید | 63 دیدگاه

گزارش:

نه به اولتیماتوم: امباپه همه را غافلگیر می‌کند

در فرانسه برخی منابع ادعا کرده اند کیلیان امباپه بدون توجه به اولتیماتوم رئال، به زودی قراردادی جدید با پی اس جی امضا خواهد کرد.

نه به اولتیماتوم: امباپه همه را غافلگیر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، از دوشنبه پیش رو کیلیان امباپه آزاد خواهد بود تا با تمام باشگاه‌های علاقه‌مند وارد مذاکره رسمی شود، زیرا قرارداد او با پاری سن ژرمن در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد. از اول ژانویه، حتی او می‌تواند با تیم مدنظرش قرارداد امضا کند و جدایی‌اش در پایان فصل قطعی شود.

داستان سال گذشته قرار نیست تکرار شود و هم باشگاه، هم این بازیکن و هم اطرافیانش تمایل خود را برای اجتناب از موقعیتی مشابه آنچه در ابتدای سال 2022 رخ داد ابراز کرده اند. مقطعی که هر روز شایعه ای جدید در مورد انتقالش امباپه به رئال منتشر شد.

1972063

طبق گزارش ها، پاری سن ژرمن نسبت به قبل اعتماد به نفس و آرامش بیشتری دارد. آنها ادعا کرده اند که هر اتفاقی بیفتد از نظر مالی بیمه هستند و گزینه خروج رایگان دیگر فاجعه نخواهد بود.

اگرچه مذاکرات تمدید قرارداد محرمانه است، اما ادعا می‌شود که گفت‌وگو بین امباپه و ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، مطلوب و مثبت خواهد بود. برخی منابع خبر می دهند او به تمدید نزدیک‌تر از جدایی است و دوباره قرار است همه را غافلگیر کند.

1968614

رابطه امباپه با لوئیس انریکه نیز مورد تحلیل قرار گرفته است. در حالی که برخی گزارش ها حاکی از اختلاف عقیده دو طرف است، اما برخی دیگر استدلال می کنند که لوئیس انریکه چالش هایی را ارائه کرده است که می تواند به پیشرفت بازیکن کمک کند.

در مورد مقاصد احتمالی، اگرچه علاقه رئال مادرید همچنان ادامه دارد، عربستان و لیورپول را نیز نباید نادیده گرفت.

دیدگاه‌ها