کد خبر : 1990738 | 09 دی 1402 ساعت 17:31 | 13.7K بازدید | 26 دیدگاه

به بهترین شکل نیم فصل را تمام کردیم؛

شیری: خمس مثل دکتر دستم را چک می‌کرد

مدافع راست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید این تیم نیمه اول مسابقات را با نتیجه بسیار خوبی خاتمه داده است.

شیری: خمس مثل دکتر دستم را چک می‌کرد

به گزارش "ورزش‌ سه"، مهدی شیری مدافع راست تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش در آخرین بازی نیم فصل حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: بازی سختی بود و فریب رتبه حریف را نخوردیم. خدا را شکر توانستیم ببریم. به نظرم نیم فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کردیم. از هواداران هم خیلی تشکر می‌کنم.

او درباره شکستگی و ترکی که در دستش دارد نیز بیان کرد: اول باید از کادر پزشکی تیم تشکر کنم. واقعا محبت داشتند. هواداران هم واقعا محبت داشتند. یک تشکر ویژه هم می‌کنم از آقای خمس که مثل یک دکتر هر روز وضعیت دست من را چک می‌کرد. بازی کردن من ریسک بودم ولی خودم سعی داشتم زودتر به مسابقات برگردم. خدا را شکر خوب بود.

ویدئو: 320792

شیری در واکنش به این سوال که آیا تراکتور به مرز پختگی رسیده، اینطور واکنش داشت: امسال تغییراتی داشتیم و به زمان نیاز داشتیم. قرعه بدی هم به ما خورد و باعث شد روند خوبی نداشته باشیم، اما خدا را شکر شرایط خوب شد. باشگاه و هواداران در کنار ما بودند تا در حد انتظار ظاهر شویم.

مدافع سابق پرسپولیس و فولاد خوزستان در واکنش به رقابت فشرده‌ای که در ترکیب تراکتور وجود دارد، گفت: اگر رقابت وجود نداشته باشد، پیشرفتی هم در کار نخواهد بود. امیدوارم همیشه رقابت وجود داشته باشد، چون باعث پیشرفت تیم می‌شود.

دیدگاه‌ها