کد خبر : 1990895 | 10 دی 1402 ساعت 08:42 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

مدعیان نیمکت ایران در سری‌آ گل کاشتند

میلانو با درخشش ستاره ژاپنی خود برابر مودنا پیروز شد و پروجا نیز به یک برتری قاطع دست یافت.

مدعیان نیمکت ایران در سری‌آ گل کاشتند

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته دوازدهم والیبال سوپرلیگای ایتالیا، تیم میلانو با درخشش یوکی ایشیکاوا دریافت کننده ژاپنی خود که شانزده امتیاز کسب کرد توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر از سد مودنا بگذرد و یک پیروزی شیرین را به دست بیاورد.

میلانو در این دیدار ست‌های بازی را با نتایج ۲۷ بر ۲۵, ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد. ماکسیم ساپوژکف قطر پاسور بلند بالای مودنا نیز با کسب چهارده امتیاز بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

در دیگر بازی‌های مهم تیم مونزا با نتیجه سه بر یک مقابل شاگردان جان لورنزو بلنجینی در تیم لوبه شکست خورد. الکساندر نیکولوف بازیکن بلغارستانی تیم لوبه با بیست و سه امتیاز ستاره میدان بود. همچنین تیم پروجا قهرمان جام باشگاه‌های جهان در روزی که اوله پلوتینِتسکی چهارده امتیاز برایش به دست آورد سه بر صفر تیم جواد معنوی نژاد مصدوم یعنی کاتانیا را از پیش رو برداشت تا در این هفته مدعیان خارجی نیمکت تیم ملی والیبال ایران یعنی روبرتو پیاتزا و آنجلو لورنزتی برده‌ای خوبی کسب کنند. در دیگر بازی‌ها ترنتینو و پیاچنزا نیز به ترتیب مقابل چیسترنا و پادووا پیروز شدند.

در جدول رده‌بندی ترنتینو در صدر قرار دارد، همچنین تیم‌های پروجا، پیاچنزا و لوبه به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند‌.

دیدگاه‌ها