کد خبر : 1990946 | 10 دی 1402 ساعت 12:55 | 24.6K بازدید | 7 دیدگاه

ابهام در آینده مودریچ

اسطوره رئال حرف آخر را نزد: تمدید یا جدایی!

لوکا مودریچ حاضر نشد در مورد جدایی از رئال حرف قطعی بزند تا خوش‌بینی در مورد تمدید قرارداد او به باشگاه و هواداران برگردد.

اسطوره رئال حرف آخر را نزد: تمدید یا جدایی!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه مشکلی با تمدید قرارداد او نخواهند داشت. 

در حالی‌که گفته شده بود این فصل آخرین فصل حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو است اما منابع نزدیک به این باشگاه در روزهای قبل مدعی شده بودند که مدیران رئال به او اعلام کردند که تمدید قرارداد تنها به تصمیم خودش بستگی دارد. 

1973209

امروز مارکا در مورد مودریچ نوشت که ستاره کروات هنوز تصمیمی برای جدایی نگرفته و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید قرارداد است. پیشنهادی که سال به سال بدون هیچ مشکلی آن را پذیرفته و امضای نهایی را بدون معطلی زده است.

دیروز که تمرین رئال با حضور انبوه هواداران برگزار شد، مودریچ مثل همیشه از چهره‌های محبوب روی سکوها بود و بارها تشویق شد. در پایان تمرین او به سمت هواداران رفت و از آنها تشکر کرد. 

ستاره کروات که از 2012 برای رئال بازی می‌کند، به تلویزیون رئال گفت: «برنامه من برای آینده؟ برنامه‌ام تاریخ‌سازی است. بردن جام‌های بیشتر با رئال و امیدوارم در پایان فصل حداکثر جام‌های ممکن را بگیریم. همچنین مهم است از هر لحظه بودن در رئال لذت ببرید چون هرگز نمی‌دانید تا چه زمانی این افتخار را دارید که برای بهترین تیم دنیا بازی کنید.»

1963195

مودریچ ادامه داد: «لطف و محبت هواداران همیشه شامل حال من شده و این باورنکردنی است. بهترین اتفاق، گرفتن این همه حس خوب از هواداران است. خدا را شکر که همچنان بازیکنی محبوب برایشان هستم. از لحظه ورودم به رئال همیشه هواداران را کنارم داشته‌ام. خیلی خوب می‌شود اگر تمرینات بیشتری در طول سال با حضور هوادران داشته باشیم و این را با برخی هم تیمی‌هایم نیز مطرح کرده‌ام. تمرین کنار مردم واقعا لذت‌بخش است.»

دیدگاه‌ها