کد خبر : 1990978 | 10 دی 1402 ساعت 14:02 | 9.3K بازدید | 17 دیدگاه

کاپیتان آرسنال: باید از فصل گذشته درس بگیریم

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، معتقد است که او و هم‌بازیانش باید از اتفاقات فصل گذشته درس بگیرند.

کاپیتان آرسنال: باید از فصل گذشته درس بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، از هم تیمی‌هایش درخواست کرده تا از اتفاقات هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس درس بگیرند.

آرسنال با از دست دادن 8 امتیاز در 4 بازی به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس سقوط کرد و منچسترسیتی با برد مقابل شفیلد یونایتد، به رده سوم صعود کرد.

اودگارد به نقل از روزنامه انگلیسی "دیلی میل" گفت: "ما کیفیت منچسترسیتی و سایر تیم‌ها را می‌دانیم و متوجه هستیم که لیگ برتر خیلی سخت است. ما به توانایی خود برای ادامه مبارزه و پیشرفت ایمان داریم و امیدواریم پس از پایان سختی که فصل گذشته داشتیم، درس گرفته باشیم."

1973251

آرسنال فصل گذشته برای مدت طولانی در صدر لیگ برتر حضور داشت تا اینکه در نهایت از کورس قهرمانی عقب افتاد و پس از منچسترسیتی در رتبه دوم ایستاد.

اودگارد درمورد اتفاقات فصل گذشته گفت: "می‌توانیم از اتفاقا فصل گذشته استفاده کنیم و نشان دهیم که تجربه خوبی کسب کرده‌ایم. ما باید یاد بگیریم که در مسابقات خوب رقابت کنیم. در بازی با فولام ما با یک تیم بسیار رقابتی روبه‌رو هستیم که بازیکنان خوبی در آن حضور دارند. این یک چالش بزرگ دیگر برای ماست. باید در مسابقات زیادی پیروز شویم و در تمام رقابت‌ها هدف ما کسب برد است."

دیدگاه‌ها