کد خبر : 1991139 | 11 دی 1402 ساعت 08:03 | 20.7K بازدید | 47 دیدگاه

شروع کابوس‌وار، پایان رؤیایی:

گلر تراکتور از انتقادها کلین‌شیت ساخت!

حسین پورحمیدی دهمین کلین‌شیت خود را مقابل نفت آبادان انجام داد.

گلر تراکتور از انتقادها کلین‌شیت ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی با کلین‌شیتی که مقابل صنعت نفت انجام داد به تنهایی در صدر جدول بهترین دروازه‌بان با 10 کلین‌شیت قرار گرفت و در بازی اخیر این تیم به شدت توسط هواداران تراکتور مورد تشویق قرار گرفت، این در حالی است که در ابتدای فصل انتقادهای زیادی نسبت به او انجام می‌شد.

پورحمیدی در هفته‌های ابتدایی اشتباهات زیادی داشت و روی گل پرسپولیس مستقیما تاثیرگذار بود، در 3 بازی ابتدایی فصل تراکتور مقابل سپاهان، شارجه امارات و پرسپولیس پورحمیدی 7 گل دریافت کرده بود و از آن طرف محمدرضا اخباری گلر سابق تراکتور در گل‌گهر عملکرد خیره کننده‌ای داشت و همین قیاس و گل‌های پرتعدادی که پورحمیدی دریافت کرده بود شرایط را برای او دشوار کرده بود.

اما شرایط برای پورحمیدی تغییر کرد و از هفته چهارم تا هفتم او چهار کلین شیت پیاپی انجام داد و تراکتور با 4 پیروزی روند متفاوتی را پیش گرفت، پورحمیدی در این فصل در تمامی مسابقات تراکتور به میدان رفت و مقابل صنعت نفت آبادان دهمین کلین‌شیت خود را انجام داد تا تنها دروازه‌بانی باشد که تعداد کلین‌شیت‌های او در نیم فصل اول دورقمی می‌شود.

تراکتور با خط دفاع منسجمی که در اختیار دارد و مهره‌های کلیدی هجومی در نیم فصل دوم می‌تواند یکی از مدعیان جدی قهرمانی باشد.

دیدگاه‌ها