کد خبر : 1991179 | 11 دی 1402 ساعت 11:09 | 55.1K بازدید | 111 دیدگاه

ترکیب احتمالی با دو شمای متفاوت؛

یک لیگ در انتظار ترکیب سپاهان مقابل شمس آذر

سپاهان پس از بازی با گل گهر در تهران اردو زد و روز گذشته به قزوین رفت. حالا بازیکنان این تیم هم پیش از رفتن به تعطیلات و اردوی تیم ملی در هتل محل اقامت‌شان در قزوین در انتظار یک خبر بسیار مهم نشسته‌‌اند.

یک لیگ در انتظار ترکیب سپاهان مقابل شمس آذر

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته سازمان لیگ از نامه باشگاه سپاهان که طی آن خواستار کسب مجوز بازی پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی شده بود و در مقابل کاوه رضایی، هادی محمدی و احسان پهلوان را در لیست فروش گذاشته بود، رونمایی کرد، اما تا این لحظه تلاش‌ها همچنان در باشگاه سپاهان برای متقاعد کردن مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون ادامه دارد.
مورایس و شاگردانش باید از ساعت 15 امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل شمس‌آذر صف‌آرایی کنند و این در حالی است که هنوز نمی‌داند حق استفاده از پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی را دارد یا خیر.

با این وصف می‌توانیم دو ترکیب احتمالی سپاهان در فاصله چند ساعت مانده به این مسابقه را به شرح زیر تصور کنیم:

ترکیب احتمالی سپاهان با گرفتن مجوز سه بازیکن
در این صورت بار دیگر شاهد بازگشت پیام نیازمند به چهارچوب دروازه سپاهان خواهیم بود. در قلب خط دفاعی محمد دانشگر و محمد قربانی بازی خواهند کرد و چپ و راست خط دفاعی هم به میلاد زکی‌پور و آریا یوسفی سپرده می‌شود. 
در خط میانی به نظر می‌رسد برایان دابو و محمد کریمی در کنار فرشاد احمدزاده مثلث خط میانی را تشکیل بدهند.
در نهایت در بخش هجومی اگر مجوز استفاده از رضا شکاری و رضا اسدی صادر شود، این دو در کنار شهریار سه بازیکن خط هجومی را تشکیل خواهند داد.

1973559
1973560

ترکیب احتمالی سپاهان در صورتی که مجوز گرفته نشود
در این صورت پیام نیازمند از ترکیب دور می‌ماند و بار دیگر نیما میرزازاد بازی خواهد کرد، اما 4 بازیکن دیگر خط دفاعی همان‌هایی خواهند بود که در بالا به آنها اشاره کردیم در خط میانی هم دابو، کریمی و احمدزاده بازی خواهند کرد، اما اگر نیکفر نتواند مجوز بازیکنان تیم را بگیرد، در خط هجومی مورایس به مشکل خواهد خورد و احتمالا باید از محمدجواد حسین‌نژاد یا علی احمدی در کنار شهریار مغانلو عیسی آل‌کثیر استفاده کند.

ترکیب احتمالی سپاهان در صورت گرفتن مجوز: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی سپاهان در صورتی که مجوز گرفته نشود: 
نیما میرزازاد – میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، علی احمدی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو.

به هر ترتیب و در هر صورت سپاهان با انجام این مسابقه که آخرین بازی آنها در نیم فصل به شمار می‌رود، روزهای پرالتهابی را تجربه خواهد کرد و باید دید ترکیب این تیم 40 روز دیگر و در تبریز مقابل تراکتور در اولین بازی برگشت نیم فصل دوم چه شمایلی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها