کد خبر : 1991260 | 11 دی 1402 ساعت 16:30 | 30K بازدید | 29 دیدگاه

همه چیز سریع و تماشایی بود؛

نمایش شمس‌آذر و سپاهان فراتر از لیگ برتر

دو تیم سپاهان و شمس آذر بارها در 45 دقیقه اول روی دروازه یکدیگر خطر ایجاد کردند که در این بین نکته قابل توجه سهم بیشتر میزبان بود.

نمایش شمس‌آذر و سپاهان فراتر از لیگ برتر

به گزارش "ورزش‌سه"، از همان ثانیه‌های ابتدایی مسابقه متوجه شدیم که با یک بازی تماشایی روبه‌رو هستیم و سرانجام شمس آذر توانست سومین حمله خود را با ضربه سر شیرجه‌ای تماشایی رحمان جعفری به گل اول مسابقه در دقیقه 4 بدل کند و این در حالی بود که سپاهان هم یک موقعیت تا همین دقیقه از بازی ساخته بود.

ادامه دقایق نیمه اول و 3 دقیقه وقت‌ اضافه‌ای که از سوی حمید حاج‌ملک برای آن گرفته شد نیز مستثنی از این ماجرا نبود. شمس آذر انگار نه انگار که مقابل جدی‌ترین مدعی قهرمانی به میدان آمده بود. آنها بارها و بارها با پشتیبانی هوادارانشان از چپ و راست روی دروازه پیام نیازمند توپ ریختند و از پشت و داخل محوطه به دروازه سپاهان شوت زدند که البته نمایش تحسین‌برانگیز پیام نیازمند در سوی مقابل مانع از افزایش تعداد گل‌های تیم میزبان شد.

1973690

در سوی مقابل هم سپاهان هر وقت خودش را از زیر بار فشار حملات شمس آذر بیرون می‌کشید به دروازه جعفرپور حمله می‌کرد و آنها هم ضمن اینکه یک‌بار تیرک دروازه تیم میزبان را لرزاندند، چندین مرتبه با شوت‌های رضا اسدی و حضور به‌موقع شهریار در محوطه جریمه تا آستانه گلزنی پیش رفتند.

در لیگ برتر فوتبال ایران که حساس‌ترین مسابقه آن همین چند هفته پیش در تهران با تساوی یک بر یک استقلال و پرسپولیس تمام شد و فقط چند موقعیت گلزنی در آن ایجاد شد، دیدن چنین نمایشی از سپاهان و شمس آذر که تیم‌های نهم و دوم جدول رده‌بندی هستند، لذت‌بخش بود؛ نمایشی که با نگاهی به عملکرد دو تیم طی 14 هفته گذشته غیرمنتظره هم نبود.

دیدگاه‌ها