کد خبر : 1991266 | 11 دی 1402 ساعت 16:46 | 50.4K بازدید | 66 دیدگاه

بازیکنان سپاهان به رختکن برگشتند؛

جنجال در شروع دوباره شمس‌آذر- سپاهان

بازیکنان تیم فوتبال سپاهان به دلیل وضعیتی که جایگاه هواداران تیم دارد، از بازی انصراف داده‌اند.

جنجال در شروع دوباره شمس‌آذر- سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، نیمه اول مصاف تماشایی و جذاب سپاهان و شمس آذر در شرایطی خاتمه یافت که روی سکوها شاهد درگیری هواداران دو تیم بودیم و این ماجراها تا شروع نیمه دوم هم ادامه پیدا کرده است.

هواداران سپاهان که جایگاه پشت نیمکت‌ها برای آنها در نظر گرفته شده، بدون رعایت فاصله و ایمنی لازم در کنار هواداران شمس آذر قرار گرفته‌اند و به همین دلیل بازیکنان سپاهان خواهان تغییر شرایط موجود هستند.

به همین دلیل بازی دو تیم در نیمه دوم آغاز نشد و بازیکنان سپاهان بلافاصله پس از ورود به زمین خواستار تغییر شرایط استقرار هواداران دو تیم و ایمن شدن جایگاه هواداران اصفهانی شدند و برای اینکه این درخواست به نتیجه برسد بلافاصله به رختکن برگشتند.
در حال حاضر مقامات مسئول در حال مهیا کردن شرایط برگزاری بازی هستند.

1973699
دیدار شمس آذر و سپاهان در پایان نیمه اول با گل رحمان جعفری به سود میزبان خاتمه پیدا کرد و حالا باید در نیمه دوم چه شرایطی بر این بازی سرنوشت‌ساز که تعیین کننده قهرمان نیم فصل است، حاکم می‌شود.
1973700
سپاهانی‌ها معتقدند که جایگاه مناسبی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای هواداران این تیم در نظر گرفته نشده و به همین دلیل حاضر به بازی در نیمه دوم نیستند تا شرایط مطابق نظر آنها تغییر کند.

بازی دو تیم پس از دقایقی با تلاش مسئولان و جلب رضایت سپاهانی‌ها از سر گرفته شد.

1973701
1973702
1973703

دیدگاه‌ها