کد خبر : 1991292 | 11 دی 1402 ساعت 18:40 | 24.1K بازدید | 44 دیدگاه

مربی سپاهان از دست داور دیوانه شد! (عکس)

قضاوت عجیب داور در دیدار شمس‌آذر و سپاهان کاری کرد تا مربی گلرهای طلایی پوشان شدیدا عصبانی و وارد زمین شود.

مربی سپاهان از دست داور دیوانه شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قضاوت عجیب و پراشتباه حمید حاج‌ملک در دیدار حساس و سرنوشت‌ساز امروز شمس آذر قزوین و سپاهان در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر که می‌توانست سرنوشت قهرمان نیم‌فصل را هم تعیین کند، کاری کرد تا طلایی پوشان در دو صحنه مشکوک در لحظات پایانی نتوانند به یک گل سالم برسند و یک پنالتی مشکوک هم برای آنها گرفته نشود که این مسئله با اعتراض شدید کادر فنی سپاهان همراه بود.

دقایقی پس از اینکه ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان بخاطر اعتراض به قضاوت عجیب حاج‌ملک و یک ضربه به بطری کارت قرمز گرفت، دو عضو کادر فنی دیگر از این تیم اخراج شدند که کارت قرمز برای پائولو سانتوس فوق جنجالی بود.

در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم، گل سپاهان پس از ضربه میلاد زکی‌پور به تیرک و برخورد توپ به سینه رضا اسدی در شرایطی که آفساید به نظر نمی‌رسید، توسط محمدرضا منصوری آفساید اعلام شد که سپاهانی‌ها به شدت نسبت به این تصمیم معترض شدند و سمت این کمک هجوم بردند، ولی تغییری اتفاق نیفتاد.

لحظاتی بعد از این اتفاق، نوبت حمید حاج‌ملک بود تا داوری بحث برانگیزش بیشتر به چشم بیاید. او در زمان ضدحمله سپاهان و روی یک پاس بلند، برخورد مشکوک به پنالتی روی شهریار مغانلو را خطا تشخیص نداد و حتی به نفع شمس آذر خطا گرفت که این تصمیم عجیب کاری کرد تا پائولو سانتوس، مربی گلرهای این تیم، از زمین اخراج شود.

1973761
1973760
1973763
1973762

پائولو سانتوس پس از اینکه پنالتی روی شهریار گرفته نشد، با سرعت به سمت زمین رفت و با فریادهای خود اعتراض شدیدی به داور مسابقه داشت و از دست سوت‌های حاج‌ملک دیوانه شده بود!

سانتوس هم پشت سر مورایس و رضا فتاحی کارت قرمز گرفت تا این بازی جنجالی با کارت قرمزهای پرشمار تمام شود و فاجعه داوری در نیم‌فصل اول را تکمیل کند.

دیدگاه‌ها