کد خبر : 1991358 | 11 دی 1402 ساعت 21:51 | 5.1K بازدید | 11 دیدگاه

یک‌دل‌ترین تیم لیگ هستیم؛

نیما انتظاری: روی گل پرسپولیس غافلگیر شدیم

نیما انتظاری می‌گوید بازیکنان مس رفسنجان نیاز به حمایت بیشتری دارند.

نیما انتظاری: روی گل پرسپولیس غافلگیر شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر پرسپولیس قرار گرفت و موفق شد یک امتیاز از این مسابقه کسب کند. نیما انتظاری پس از این بازی گفت: می‌دانستیم پرسپولیس شرایط جدولی خوبی دارد و ما الحق و الانصاف شرایط خوبی نداشتیم. می‌دانستیم محکوم به این هستیم که از این بازی امتیاز بگیریم که خودمان را زنده کنیم.

او ادامه داد: بازی را به مراتب بهتر از پرسپولیس شروع کردیم و ضدحملات خوبی زدیم اما روی یک صحنه غافلگیر شدیم. البته گفتند آفساید بود که من خودم ندیدم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم. برخلاف روند بازی گل خوردیم اما خدا را شکر نیمه دوم برگشتیم و ۱۵ دقیقه آخر هم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم.

انتظاری درباره بحثی که اواخر بازی میان بازیکنان مس وجود داشت، توضیح داد: من به صحنه نزدیک نبودم اما ضربان بازیکنان بالاست و طبیعی است. ما یکی از یک‌دل‌ترین تیم‌ها را داریم و مشکل خاصی بین بچه‌ها نیست‌.

هافبک مس در مورد مشکلات این باشگاه عنوان کرد: بگوییم برطرف شده دروغ است. نیاز به حمایت خیلی بیشتری داریم اما اگر بزرگترها صحبت کنند، خیلی بهتر است.

انتظاری درباره شرایطش نیز توضیح داد: یک صحنه پا روی آقای عالیشاه انداختم و کشاله‌ام سفت شده است. باید ببینم دکترها چه می‌گویند اما فکر نمی‌کنم جدی باشد.

دیدگاه‌ها