کد خبر : 1991464 | 12 دی 1402 ساعت 11:47 | 11.7K بازدید | 23 دیدگاه

خشم نیوکسل: داور باعث شد به لیورپول ببازیم!

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، از عملکرد داوران در بازی برابر لیورپول اصلا راضی نیست.

خشم نیوکسل: داور باعث شد به لیورپول ببازیم!

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس روبروی لیورپول به میدان رفت و در یک دیدار جذاب و تماشایی با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 

شاگردان ادی هاو که در چند هفته اخیر به هیچ وجه نتایجی که از آنها انتظار می‌رفت را به دست نیاوردند، با باخت در این بازی فرصت قرار گرفتن بالاتر از منچستریونایتد در جدول رده‌بندی را از دست دادند تا ناکامی دیگری را به ثبت رسانده باشند. 

هاو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «اتفاقات بسیاری در جریان این بازی رخ داد. این بازی همه اتفاقات ممکن را در خود داشت. ما از این که به این شکل برابر لیورپول شکست خوردیم بسیار ناراحت و ناامید هستیم. 

1971516

فکر می‌کنم که پنالتی دوم نباید اعلام می‌شد. مارتین دستش را کشید و اصلا اتفاقی رخ نداد. او دو قدم عقب‌تر بود. از نظر من این اصلا پنالتی نبود. حتی تماس روی پنالتی اول هم خیلی کم بود. ما امروز روز سختی را پشت سر گذاشتیم. 

باید ذهنیت درستی داشته باشید تا بتوانید برای خودتان شانس به همراه بیاورید. این که برای خودتان متاسف باشید هرگز باعث نمی‌شود که نتیجه مثبتی بگیرید. بازیکنان با تمام وجود در زمین تلاش کردند. من از کیفیت این گروه دفاع می‌کنم. ما در زمان درست به نتیجه‌ای که به آن نیاز داریم خواهیم رسید.»

دیدگاه‌ها